قیمت جار پلاستیکی به‌طور کلی به چند عامل بستگی دارد.  از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت جار پلاستیکی نوع مواد اولیه است. زمانی که جنس جار از پلاستیک باشد، قیمت ارزان تری نسبت به جار شیشه ای خواهد داشت. عوامل دیگری نیز وجود دارند که در قیمت جار پلاستیکی موثر هستند. از جمله این موارد می توان به سایز، طرح و تعداد سفارش اشاره کرد. شما برای خرید انواع جار و همچنین استعلام قیمت عمده جار پلاستیکی ارزان می‌توانید از طریق سایت jarpet با ما در ارتباط باشید.

گالری عکس های مقاله

ظرف درب دار  1نگهداری مواد خشک

ظرف درب دار  2 جار پلاستیکی

ظرف درب دار  3 جای ادویه

عموما جارهای پلاستیکی از چه موادی ساخته شده است؟

جار پلاستیکی یک واژه‌ی عمومی است. به هر نوع جار یا مخزنی که از مواد پلاستیکی ساخته شده باشد، جار پلاستیکی اطلاق می گردد. جارهای پلاستیکی معمولاً از موادی مانند پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن یا پلی‌وینیل کلراید (PVC) ساخته می‌شوند. جنس مواد می تواند در قیمت جار پلاستیکی تاثیر گذار باشد. این جارها ممکن است در اندازه‌ها، شکل‌ها و ظرفیت‌های مختلف وجود داشته باشند. جار پلاستیکی در مصارف متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نگهداری مواد خشک در ظروف در بسته - قیمت جار پلاستیکی

نگهداری مواد خشک در ظروف در بسته – قیمت جار پلاستیکی – جارپت

ظرف درب دار  1نگهداری مواد خشک

چه مواردی باعث محبوبیت ویژه جارهای پلاستیکی شده است؟

نحوه نگهداری و مراقبت از برخی وسایل اهمیت ویژه ای دارد . در این مواقع هزینه و قیمت هم مهم است. جارهای پلاستیکی به دلیل وزن سبک، مقاومت در برابر ضربه، نفوذناپذیری نسبت به رطوبت و شیمیایی‌ها، ضدزنگ بودن و هزینه‌ی نسبتاً پایین، در بسیاری از صنایع و کاربردها استفاده می‌شوند. پایین بودن قیمت جار پلاستیکی برای بسته بندی از عوامل مهم محبوبیت آن است. برخی از کاربردهای رایج جارهای پلاستیکی شامل موارد زیر است:

  1. نگهداری و حمل آب، مایعات، شیمیایی‌ها و مواد غذایی: جارهای پلاستیکی به عنوان وسیله‌ای مناسب برای نگهداری و حمل انواع مایعات و مواد مختلف استفاده می‌شوند.
  2. بسته‌بندی محصولات: برای بسته‌بندی مواد غذایی، محصولات بهداشتی، محصولات شیمیایی و دیگر محصولات قابل فروش، از جارهای پلاستیکی استفاده می‌شود.
  3. صنعت داروسازی: در صنعت داروسازی، جارهای پلاستیکی برای نگهداری و حمل انواع داروها و محلول‌های پزشکی استفاده می‌شوند. پایین بودن قیمت جار پلاستیکی یکی از عوامل مهم برای استفاده در صنعت داروسازی شده است.
  4. کشاورزی: در کشاورزی نیز، جارهای پلاستیکی برای ذخیره و حمل محصولات کشاورزی مانند کودها، سموم، آبیاری و غیره استفاده می‌شوند.

جارهای پلاستیکی به دلیل قابلیت بازیافت و استفاده مجدد، کمترین تأثیر بر محیط زیست را نسبت به جارهای دیگر دارند. با این وجود به علت مشکلات زیست محیطی و دفع پلاستیک، استفاده از جارهای قابل بازیافت توصیه می‌شود.

ظروف در بسته - قیمت جار پلاستیکی

ظروف در بسته – قیمت جار پلاستیکی – جارپت

ظرف درب دار  2 جار پلاستیکی

آیا بطری جار پلاستیکی در مقایسه با بطری‌های دیگر مزایایی دارد؟

می‌توان گفت بطری جار پلاستیکی در مقایسه با بطری‌های دیگر مزایایی دارد. از عوامل مهم قیمت جار پلاستیکی است که بسیار مقرون به صرفه می باشد. در زیر به برخی دیگر از این مزایا اشاره می‌کنیم:

  1. سبک و قابل حمل بودن. بطری جار پلاستیکی به دلیل سبکی و قابل حمل بودن، برای حمل‌و‌نقل و انتقال مواد به راحتی قابل استفاده است.
  2. نفوذناپذیری: بطری جار پلاستیکی نسبت به بطری‌های شیشه‌ای و فلزی، نفوذ پذیری کمتری دارد. از این رو مواد درون آن در برابر هوا، رطوبت، نور و آلودگی‌های دیگر محافظت می‌شوند.
  3. قیمت مناسب: قیمت جار پلاستیکی در مقایسه با بطری‌های شیشه‌ای و فلزی، قیمت مناسب‌تری دارد. همچنین تولید آن ساده‌تر است، هزینه‌های تولید و بسته‌بندی کمتری نیاز دارد.
  4. شکل‌پذیری: بطری جار پلاستیکی به راحتی شکل‌پذیر است و می‌توان آن را به یک شکل خاص تنظیم کرد.
  5. ایمنی: بطری جار پلاستیکی نسبت به بطری‌های شیشه‌ای و فلزی، کمتر در معرض شکست و خراش شدن قرار می‌گیرد. مقاوم بودن در برابر شکستن باعث ایمنی بیشتری است.
  6. قابلیت بازیافت: بطری جار پلاستیکی می‌تواند به راحتی بازیافت شود. در نتیجه برای حفظ محیط زیست نیز مفید است. همچنین مقاومت در برابر شکستن و پایین بودن قیمت جار پلاستیکی باعث استفاده بیشتر از این محصول شده است.

بطری جار پلاستیکی در چه مواردی استفاده می شود؟

بطری جار پلاستیکی در بسیاری از صنایع و موارد استفاده می‌شود. پایین بودن قیمت جار پلاستیکی نیز بر محبوبیت ویژه آن در برخی بخش ها گردیده است. در زیر به برخی موارد از آن اشاره شده است:

۱. صنعت غذایی: بطری جار پلاستیکی برای بسته‌بندی انواع مواد غذایی مانند رب، کنسرو، شیر، سس، ماست، حبوبات، انواع سالاد و… کاربرد دارد.

۲. صنعت آرایشی و بهداشتی: بطری جار پلاستیکی در بسته‌بندی انواع صابون، شامپو، کرم، لوسیون، روغن، عطر و ادکلن و… استفاده می‌شود.

۳. صنعت دارویی: بطری جار پلاستیکی برای بسته‌بندی انواع دارویی مانند شربت، قطره، کپسول، قرص و… کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت جار پلاستیکی به سایت ما به نشانی جارپت مراجعه نمایید.

۴. صنعت شیمیایی: بطری جار پلاستیکی برای بسته‌بندی انواع مواد شیمیایی مانند رنگ، اسید، قلیایی، محلول‌های پاک‌کننده و… استفاده می‌شود.

۵. صنعت دامپزشکی: بطری جار پلاستیکی برای بسته‌بندی انواع واکسن‌ها و داروهای دامپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۶. صنعت کشاورزی: بطری جار پلاستیکی برای بسته‌بندی محصولات کشاورزی مانند عسل، روغن، شیره، سس و… استفاده می‌شود.

۷. صنعت نفت و گاز: پایین بودن هزینه و قیمت جار پلاستیکی برای بسته‌بندی باعث شده از این محصول در بخش های دیگری نیز استفاده شود. مثلا برای بسته بندی انواع مواد شیمیایی مانند روغن موتور، گریس و… کاربرد دارد.

ظرف در بسته برای ادویه - قیمت جار پلاستیکی

ظرف در بسته برای ادویه – قیمت جار پلاستیکی – جارپت

ظرف درب دار  3 جای ادویه

نتیجه گیری کلی در خصوص عوامل موثر در قیمت جار پلاستیکی

می دانیم بسته‌بندی مواد با هر نوع بطری، بسته به نوع ماده‌ای که درون آن قرار می‌گیرد، متفاوت است. اینکه هر ماده ای به درستی بسته بندی شود تا از آسیب به آن جلوگیری شود. در مقاله بالا دریافتیم که عوامل متعددی در قیمت جار پلاستیکی موثر است. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار نوع  مواد اولیه و تعداد سفارش جار پلاستیکی است. ما در سایت جارپت به نشانی اینترنتی https://jarpet.ir آماده ارائه و ثبت سفارشات شما هستیم.

سوالات متداول در خصوص خرید و علل استفاده از جار پلاستیکی

  • مهم ترین عامل تاثیرگذار در قیمت جار پلاستیکی چیست؟

نوع مواد اولیه استفاده شده عامل مهم و تاثیر گذار اصلی در قیمت است.

  • در چه مواردی از جار پلاستیکی می توان استفاده نمود؟

صنعت غذایی،صنعت آرایشی و بهداشتی، صنعت شیمیایی، کشاورزی و…

  • آیا وب سایت معتبری برای خرید جار پلاستیکی وجود دارد؟

بله، وب سایت جارپت از معتبرترین سایت های خرید جار محسوب می شود.