برای خرید عمده ی انواع جار شیشه ای به کجا باید مراجعه کرد؟ کدام فروشگاه جار شیشه ای در اصفهان و دیگر استان ها می تواند بهترین جار ها را برای خرید پیشنهاد و عرضه کند؟ شرکت جار شیشه ای دینا از ابتدای تاسی تا کنون به دنبال عرضه ی بهترین نوع جار در ایران بوده است. شما می توانید برای مشاهده محصولات تولیدی به قسمت محصولات سایت و برای اطلاع از نحوه ی عرضه ی جار شیشه ای به کانال تلگرام شرکت جار شیشه ای دینا مراجعه فرمایید.

جار شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

جار شیشه ای نوعی ظرف بسته بندی از جنس شیشه است که عمدتا برای مواد غذایی و  خوراکی استفاده می شد ولی امروزه به علت پی بردن به کارآمدی آن برای بسته بندی و نگهداری انواع مواد به کار گرفته می شود. جار شیشه ای دارای دهانه ای نسبتا گشاد است تا کار ریختن هر نوع ماده ای در آن را آسان نماید. این جار ها به سه روش:

  • اتوماتیک
  • نیمه اتوماتیک
  • دستی

تولدی می شود که روش سوم مدت زیادی است که منسوخ شده و امروزه جار ها به روش اول و دوم تولید می شوند که بسته به نوع سفارش متقاضی مشخص می شود که کدام خط تولید راه اندازی شود.

 

مزیت جار شیشه ای در استفاده

هر ماده ی غذایی که تولید می شود بلااستثنا نیازمند ظرفی برای بسته است. علاوه بر این جار و ظرف بسته بندی یک ماده ی غدایی که قرار است به فروش برسد باید دارای پارامترهایی باشد تا امر عرضه ی جار شیشه ای و فروش با مشکل مواجه نشود. ما برای محصول شما جار شیشه ای را پیشنهاد می کنیم، چرا که:

  1. جنس شیشه به هیچ وجه با ماده ای که درون آن ریخته شده است واکنش نشان نمی دهد.
  2. به علت واکنش پذیر نبودن شیشه سلامت ماده ی خوراکی تامین می شود و تا ظولانی مدت می توان آن را در آن ظرف نگهداری کرد.
  3. جار شیشه ای در طرح ها و اندازه های مختلف به صورت عمومی یا خصوصی و صرفا برای برند یا محصول شما تولید می شود که ظاهری خاص به محصول شما هدیه می دهد و در فروش آن نقش بسزایی خواهد داشت.
  4. شیشه قابل بازیافت است و ضرری به محیط زیست و کره ی زمین نمی رساند و تا مدت ها قابل استفاده است.
  5. جار شیشه ای دارای درب بندی است و درب هایی از جنس فلز یا پلاستیک دارند که دارای رنگ و طرح های مختلف است.
  6. جار شیشه ای نسبت به دیگر ظروف دارای استحکام است و در برابر گرما و سرما مقاوم است.
  7. جار شیشه ای برخلاف ظروف بسته بندی پلاستیکی بر پایه ی مواد نفتی ساخته نشده و برای سلامت انسان نیز خطر آفرین نیست.

یک جار با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

جار شیشه ای که از نظر کیفی درجه یک باشد دارای یک سری مشخصات است:

  • کاملا شفاف است و رنگ آن مایل به سبز یا آبی نیست: این نشان می دهد که جار از مواد اولیه ی کاملا درجه یک ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد که این جار ها عموما برای مواد خوراکی به کار می روند.
  • بدون نقص و عیب است.
  • بدون حباب است
  • کاملا متقارن است.

اگر یک جار شیشه ای مشخصه های بالا را داشته باشد یعنی در تمام مراحل ساخت آن ارزیابی شده و در ساخت آن از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه استفاده شده و کاملا قابل اعتماد است.

عرضه ی جار شیشه ای

عرضه ی جار شیشه ای به صورت اینترنتی

امروزه جار شیشه ای برای راحتی متقاضیان و به خاطر شرایط خاص ناشی از بیماری که در کشور به وجود آمده به صورت اینترنتی و غیر حضوری به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات دقیق تر راجع به عرضه ی جار شیشه ای  و قیمت آنها از راه های ارتباطی پایان صفحه با ما در تماس باشید.