طراحی خاص جار

مراکز فروش متعددی در سرتاسر ایران وجود دارند که انواع جار شیشه ای برای بسته بندی انواع مواد به ویژه مواد غذایی را به شما عرضه میکنند. ما در شرکت جار شیشه ای دینا در تهران و اصفهان بهترین جار ها را با بالاترین درجه ی کیفی به شما عزیزان ارائه می کنیم. برای  کسب اطلاعات دقیق تر و دریافت راهنمایی از مشاوران ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایان صفحه با ما در تماس باشید.

ظرف شیشه ای مربا و ترشی

ظروف شیشه ای که اخیرا در زندگی روزمره ما جای خود را باز کرده اند به علت مزایای فراوانی که دارند به طور گسترده تر تولید می شوند. این ظروف شیشه ای برای بسته بندی موادی مانند:

  1. مربا
  2. ترشی
  3. عسل
  4. مارمالاد
  5. سس
  6. رب
  7. ابلیمو
  8. آبغوره
  9. سرکه
  10. قند
  11. چایی
  12. نبات
  13. پولکی
  14. حبوبات
  15. ادویه جات
  16. برنج
  17. جو
  18. سبزیجات و میوه های خشک

به کار می رود. علاوه بر این مواد غذایی جار شیشه ای برای بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی، مواد دارویی و مواد شیمیایی و صنعتی نیز به کار می روند. مرکز فروش جار شیشه ای شرکت دینا در تهران واقع شده که می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

انواع جار شیشه ای با کیفیت

جار های شیشه ای شاخص هایی برای تعیین کیفیت دارند که عبارت اند از:

  • بدون حباب بودن
  • شفاف بودن شیشه
  • بی رنگ بودن
  • مایل نبودن رنگ شیشه به سبز یا آبی
  • بی نقص بودن و تقارن داشتن

این معیار ها نشان می دهند که در ساخت جار شیشه ای از مواد اولیه ی درجه یک استفاده شده است. این جار ها که از نظر کیفی درجه یک هستند بیشتر برای نگهداری مواد غذایی به کار برده می شوند و شرکت های تولیدی مواد غذایی برا بسته بندی بهتر مواد تولیدی خود از آنها استفاده می کنند. جنس شیشه به علت واکنش پذیری خیلی کم و در حد صفر با هیچ ماده ای حتی مواد غذایی اسیدی مثل آبلیمو، سرکه و آبغوره واکنش نداده می توان این مواد را در آن تا مدت های طولانی در آن به خوبی نگهداری کرد بدون آن که تغییری در خواص ماده ایجاد شود. برای مشاهده جار های تولیدی شرکت دینا به قسمت محصولات سایت مراجعه فرمایید.

فروش عمده جار شیشه ای فانتزی

جار های شیشه ای در دو نوع ساده و فانتزی تولید می شوند. جار های معمولی که اکثر افراد از آن ها برای بسته بندی و نگهداری انواع مواد بهره می گیرند و جار های فانتزی اکثرا برای صادرات یا بسته بندی مواد و ویاسل زینتی مثل شمع به کار می روند. البته جار های شیشه ای دیگری هم وجود دارند که به طور اختصاصی برای یک شرکت یا یک برند خاص تولید می شوند که مخصوص همان شرکت و برند خواهند بود. مهم ترین نکته در خرید جار شیشه ای تیراژ خرید شماست. اگر خریدتان به صورت عمده و تعداد سفارش شما بالای 1000 عدد باشد تخفیف خواهد خورد.انواع ظرف بسته بندی مواد غذایی

ظروف شیشه ای که برای بسته مواد غذایی و دیگر مواد تولید می شوند مدل ها, اندازه ها و اشکال مختلفی دارند که عبارت اند از :

  1. استوانه ای
  2. چهارگوش
  3. شش گوش
  4. خاویاری
  5. درب کانتینری
  6. کوپ عینکی
  7. گرانولی
  8. شش گوش کتابی
  9. کوپ ساده
  10. گوشواره دار
  11. شکلاتی
  12. کوزه ای
  13. کشکولی
  14. مربایی
  15. درب چفتی
  16. هشت پر

می توانید تمامی جارهای شیشه ای که در بالا گفته شد را با کلیک بر روی واژه محصولات مشاهده فرمایید.

مرکز فروش جار

مرکز فروش جار در تهران

به علت شرایط خاص کشور و سهولت سفارش برای متقاضیان عزیز می توانید به راحت از طریق سایت و ارتباط با ما جار دلخواه خود را سفارش دهید. مرکز فروش جار شرکت دینا در شهر تهران و ارسال تمامی سفارشات نیز از همین شهر صورت خواهد گرفت.