بازار خرید و فروش جار شیشه ای امروزه بسیار رواج یافته است چرا که جار شیشه ای امروزه برای بسته بندی انواع مواد به کار می رود و پس از اثبات کارآمدی آن به همگان طرفداران زیادی را پیدا کرده است. جار شیشه ای امروزه در اکثر کلان شهر های کشور تولید می شود که شرکت تولیدی جار شیشه ای دینا نیز در دو شهر اصفهان و تهران در حال تولید انواع جار شیشه ای در اشکال و اندازه های متفاوت می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری را درباره انواع جار شیشه ای در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جار شیشه ای چیست و چه کارایی دارد؟

جار شیشه ای یکی از ظروف بسته بندی انواع مواد به خصوص مواد غذایی و خوراکی است که امروز طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. البته جار شیشه ای از گذشته های دور در جوامع مختلف تولید می شد ولی با گسترش علم و تکنولوژی و تغییر شیوه های ساخت و تولید استفاده از جارهای شیشه ای هم رواج یافت. جار شیشه ای در گذشته به صورت دستی و به روش دمیدن تولید می شد ام امروزه دیگر این روش منسوخ شده و جار شیشه ای بیشتر و عموما به دو روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود. این دو خط تولید بر اساس تیراژ سفارش راه اندازی میش ود به گونه ای که برای سفارشات تیراژ بالای 1000 عدد خط تولید اتوماتیک و برای کمتر از این مقدارخط تولید نیمه اتوماتیک راه اندازی می شود. در بحث معرفی جار شیشه ای باید به دو موضوع دیگر کیفیت و قیمت جار شیشه ای به طور اساسی تر بپردازیم. برای اطلاع از بازار خرید و فروش جار با ما همراه باشید.

کیفیت یک جار شیشه ای چگونه تعیین می شود؟

کیفیت جار شیشه ای بر اساس پارامتر هایی تعیین می شود و بر این اساس هر جار شیشه ای مشخصاتی دارد که کیفیت آن را مشخص می کند. قبل از ارائه شاخص ها کیفیت جار شیشه ای باید بگوییم اکثر جارهای شیشه ای با کیفیت بسیار بالا و درجه ی یک که در شرکت جار شیشه ای دینا تولید و بازار خرید و فروش جار ارائه می شود اکثرا برای مواد غذایی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرند و جار هایی که کیفیتی در حد درجه ی دو دارند برای بسته بندی و نگهداری دیگر مواد به کار می روند. شاخص های کیفیتی یک جار شیشه ای عبارت اند از:

  • شفافیت شیشه و کدر نبودن: هرچه یک جار شیشه ای شفاف تر باشد و کدری نداشته باشد از مواد اولیه ی درجه یکی در ساخت آن استفاده شده و با کیفیت تر است.
  • رنگ شیشه: رنگ یک جار شیشه ای با کیفیت کاملا سفید است و مایل به رنگ دیگری نیست. جارهای شیشه ای که رنگ سفید مایل آبی سا سبز دارند از مواد اولیه ی درجه دو در ساخت آن استفاده شده و از نظر کیفی پایین تر است.
  • تقارن و بی نقصی: متقارن بودن و بی عیب و نقص بودن یک جار شیشه ای در همه ی وجه های شیشه یکی از شاخص هایی است که بر با کیفیت بودن جار شیشه ای دلالت می کند.
  • نداشتن حباب: حباب نداشتن یک جار شیشه ای نشان می دهد آن جار در بهترین شرایط و با بهترین دستگاه ها تولید شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

بازار خرید و فروش جار

بازار خرید و فروش جار و قیمت آن

اگر شما جار شیشه ای مورد نیاز خود را به صورت عمده و از تولیید کننده یا نمایندگی فروش یک شرکت تولیدی خریداری نمایید وجه پرداختی شما کمتر خواهد شد چرا که هزینه های بسته بندی کاهش خوهد یافت و وجه های اضافی به واسطه ها پرداخت نخواهد شد. برای خرید انواع جار های شیشه ای با کیفیت از شرکت جار شیشه ای دینا محصولات ما را در سایت مشاهده کرده و از طریق راه های ارتباطی پایان صفحه با ما در تماس باشید.