جار شیشه ای امروزه به پر طرفدارترین ظرف برای بسته بندی انواع مواد تبدیل شده. ولی این ظروف را باید از کجا و کدام فروشگاه معتبر تهیه کرد؟ چگونه از کیفیت آن باید اطمینان حاصل کرد؟ خوشبختانه امروزه در ایران بازار خرید و فروش عمده و خرده ی انواع جار بسیار گسترش یافته و شرکت جار شیشه ای دینا نیز در دو شهر اصفهان و تهران مشغول تولید و پخش انواع جار شیشه ایست که در  ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جار شیشه ای درب دار

جار های شیه ای اصولا قابلیت درب بندی دارند و درب هاب آن ها به گونه ای تولید و ساخته می شوند که هیچگونه آلودگی از بیرون نتواند به محتوای ظرف نفوذ کند. درب های جار شیشه ای عمدتا از جنس فلز هستند که در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع تولید می شوند. بیشترین استفاده از درب های فلزی برای بسته بندی مواد غذایی می باشد. البته درب های پلستیکی نیز برای جار های شیشه ای تولید می شوند اما تنوع درب های فلزی را چه در طرح و چه در رنگ ندارند.

تولید ظرف جار شیشه ایی

کاربرد ظروف شیشه ای

ظروف جار شیشه ای دارای کاربرد های فراوان در زندگی ما هستند. کافیست به یخچال یا کابینت های آشپزخانه ی خود سری بزنید تا کاربردی بودن آنها را مشاهده کنید. جار های شیشه ای برای بسته بندی انواع مواد به کار می روند، این مواد عبارت اند از:

  • مواد غذایی
  • مواد آرایشی و بهداشتی
  • مواد دارویی
  • مواد صنعتی و شیمیایی

البته عمده ترین استفاده ی جار شیشه ای برای مواد غذایی است مانند:

  1. عسل
  2. مربا و مارمالاد
  3. ادویه جات
  4. ترشی جات
  5. رب و سس
  6. انواع مواد خشک مثل میوه و یا سبزی
  7. حبوبات
  8. برنج و جو
  9. آبلیمو
  10. سرکه
  11. آبغوره
  12. شیره خرما و انگور
  13. انواع روغن جامد و حیوانی
  14. چای، قند و شکر …

مرکز خرید جار شیشه ای

ظرف جار برای نگهداری عسل

جار شیشه ای عسل بیشترین میزان طرفدار و فروش را نسبت به دیگر جارهای شیشه ای دارد. بنابر همین اساس نیز ما در شرکت جار شیشه ای دینا بر تولید طروف متنوع و کاربردی و با کیفیت بالا برای نگهداری عسل توجه ویژه ای داریم. ظروف شیشه ای برای عسل معمولا در دو سایز نیم و یک کیلویی مورد استفاده قرار می گیرند که قیمت آنها نیز بسته به اندازه و طرحشان متفاوت خواهد بود. طرح های ظروف عسل غالبا عبارت اند از:

  • جار خمره ای
  • جار گرد
  • جار معکبی
  • جار شش گوش
  • جار هشت گوش و …

جار شیشه ای

جار شیشه ای با کیفیت چگونه است؟

یک جار شیشه ای با کیفیت دارای یک سری ویژگی می باشد. اولین و مهم ترین ویژگی یک ظرف شیشه ای که بتوان آن را با کیفیت نامید، شفافیت آن است. هرچه جار شفاف تر باشد نشان دهنده آن است که از مواد اولیه درجه یک تری در ساخت آن استفاده شده است. نداشتن حباب، بی عیب و نقص بودن و تقارن در جار نیز از دیگز ویژگی های کیفیتی است.

خرید عمده ی جار شیشه ای

اگر شما جار شیشه ای را به صورت عمده خریداری کنید هزینه ی پرداختی شما به طور قابل توجهی کاهش می یابد. همچنین شما با خرید از فروشگاه اصلی یک شرکت یا خرید از خود تولید کننده از پرداخت نکردن هزینه های اضافی به واسطه ها مطمئن باشید. با مراجعه به قسمت محصولات سایت می توانید تمامی جار های تولیدی شرکت دینا را مشاهده نمایید. همچنین می توانید با تماس با ما از طریق هر یک از راه های ارتباطی انتهای صفحه از مشاوران مجرب ما کمک بخواهید. ارسال تمامی محصولات شرکت دینا از شهر تهران به نقاط مختلف کشور و است و شما عزیزان محصول خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت در محل تحویل میگیرید.