بطری فانتزی امروزه بازاری داغ دارد. استفاده های هنری از این بطری شیشه ای رو به افزایش است. حتی برای تزیین یک قسمت کوچک خانه نیز می‌توان از این بطری فانتزی استفاده کرد. گاهی از شیشه کوچک فانتزی به عنوان گلدان برا گل های مینیاتوری نیز استفاده می شود. یکی دیگر از استفاده هایی که جدیدا بسیار رایج شده استفاده از بطری فانتزی به عنوان یادگاری است. در مراسم‌های ازدواج نیز، نامه‌ای داخل آن قرار می‌دهند و شیشه کوچک فانتزی را به هم گره می‌زنند. شما نیز می توانید برای خرید این بطری شیشه ای به مجموعه جارپت مراجعه کنید.

فهرست تصاویر

بطری شیشه‌ای 1بطری های فانتزی

بطری شیشه‌ای 2اندازه های مختلف بطری های فانتزی

بطری شیشه‌ای 3تزیین بطری های شیشه ای

بطری های فانتزی چه کارایی دارند و از کجا می توان تهیه کرد؟

بطری فانتزی یا بطری شیشه ای بیشتر جنبه احساسی و هنری دارد. این بطری ها را می توان به عنوان گلدان و یا به عنوان یادگاری از آن استفاده کرد. شیشه کوچک تر را نیز در بعضی از مراسم ها با قرار دادن ورقه ای کوچک و گره زدن آن استفاده می کنند. همانطور که گفته شد یکی دیگر از استفاده های آنها به عنوان گلدان است. بطری فانتزی معمولا برای گیاهانی که ساقه در آب دارند استفاده می شود. البته شیشه کوچک فانتزی هم گاهی برای نگهداری خزه ها و یا گیاهان کوچک دریایی نیز استفاده می شوند.

ساخت بطری فانتزی نیاز به دقت عمل بالا و افراد ماهر در این زمینه دارد. ما در مجموعه jarpet با کادری مجرب و دستگاه‌های پیشرفته این کار را بر عهده گرفتیم. روزانه بیش از هزار بطری با کیفیتی بی نظیر و قمیتی باور نکردنی تولید می‌کنیم. داشتن تنوع بالا این بطری ها نیز باعث ایجاد گزینه های جدید روز میز می شود. شما می توانید با توجه به نوع استفاده و سلیقه خودتان این بطری ها را از جارپت تهیه فرمایید.

بطری های سفره عقد - بطری فانتزی

بطری های سفره عقد – بطری فانتزی – جارپت

بطری شیشه‌ای 1بطری های فانتزی

استفاده بطری های فانتزی در مراسم های عروسی و نامزدی

شاید دیده باشید در بعضی از مراسم های عروسی و نامزدی بطری کوچکی را به هم گره می زنند. این نیز یکی از کاربرد های بطری فانتزی است. در واقع درون این بطری چیزی قرار می دهند. این بستگی به خود افراد دارد که چه چیز در آن بگذارند. بعضی سنگی کوچک،بعضی نامه ای کوتاه و بعضی چند تکه گل پر پر شده را درون این بطری ها می ریزند. البته گاهی نیز این بطری فانتزی را برای تزیین بر روی سفره عقد قرار می دهند.

گاهی نیز می توان از این بطری فانتزی به عنوان کارت دعوت استفاده کرد. با قرار دادن دعوت نامه و گره زدن در آن می توان به این عنوان نیز استفاده کرد. البته بعضی اوقات نیز از آن به عنوان پیام تشکر در پایان مراسم استفاده می شود. با قرار دادن نامه ای با متن تشکر از حضور مهمان ها در انتهای مراسم به آنها اهدا کنید. البته که در این کار بسیار بسیار می توان خلاقیت به خرج داد. با توجه به سلیقه خودتان می توان این کار را کرد. از رنگ بطری ها گرفته تا طریقه بسته بندی و بستن در آن. انواع طرح ها و اندازه های بطری فانتزی را در جارپت می توانید تهیه کنید.

گاهی نیز از بطری فانتزی برای تزیین سفره های عقد استفاده می شود. با گره زدن آن با ربان های قرمز شما نیز می توانید این کار را انجام دهید. این کار البته قبلا هم انجام شده است. شما با توجه به طرح دلخواه خودتان می توانید این کار را انجام دهید. بعد از تهیه بطری ها دوباره می توانید آنها را با طرح دلخواه خود تزیین کنید. می توانید دور آن ربان ببندید و یا آن را با صفحه بچسبایند یا گره بزنید. این کار نیز از خلاقیت خود شما سرچشمه می گیرد.

سایز های بطری - بطری فانتزی

سایز های بطری – بطری فانتزی – جارپت

بطری شیشه‌ای 2اندازه های مختلف بطری های فانتزی

استفاده از این بطری های فانتزی چه سودی و چه ضرری دارد

استفاده از این بطری ها به عنوان تزیین بسیار به صرفه است. نه تنها یک روش جدیدی استفاده کرده‌اید بلکه در قیمت نیز صرفه جویی کردید. به قول خودمان با یک تیر دو نشان زده اید. با این کار مهمان های خود را نیز می توانید متحیر کنید. همچنین مهمان ها می توانند آن را به عنوان یک یادگار از آن شب خاطره انگیز داشته باشند. بطری فانتزی در مجموعه jarpet به صورت عمده تولید شده و به هر تعداد موجود است.

می توان گفت بطری فانتزی ضرری ندارد و بی آسیب است. شما با تهیه این بطری ها حتی در وقت خود نیز صرفه جویی می کنید. البته که باید حواستان در جابه‌جایی باشد. این شیشه ها مقاوم اند در برابر ضربه اما در برابر فشار هر شیشه ای  تا حدی توان دارد. پس فقط یک نکته در نگهداری آن ها وجود دارد. آن هم اینکه نباید فشار زیادی بر روی شیشه باشد. البته در این مجموعه، ما به شما تضمین کیفیت بطری فانتزی را می دهیم. با طرح های متنوع و به سلیقه شما این بطری ها ساخته می شوند.

طراحی شده - بطری فانتزی

طراحی شده – بطری فانتزی – جارپت

بطری شیشه‌ای 3تزیین بطری های شیشه ای

جمع بندی و نتایج متن بالا درباره بطری فانتزی در این قسمت بخوانید

بطری فانتزی شاید کوچک به نظر بیاید و حس کنید تاثیری در ظاهر کار شما ندارد. اما همین تغییر جزئی باعث ایجاد اثر جدیدی می شود. امروزه کمتر کسی این کارها را انجام می دهد. پس شما با انجام این کار می توانید نزدیکان را به وجد آورید و یادگاری برای آنها بگذارید. قیمت این بطری ها زیاد نیست اما تغییری که در کار شما می دهند بسیار است. با همین حرکت کوچک جذابیت کارت دعوت و یا کارت قدردانی را چند برابر کنید. ما در این مجموعه در تلاشیم تا بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاوریم و خاطرات خوشی برای شما بسازیم.

پاسخ سوالات متداول در این موضوع را در اینجا مشاهده کنید.

1)آیا امکان خرید بطری فانتزی به تعداد زیاد هست؟

بله در مجموعه jarpet انواع بطری و ظروف شیشه‌ای به صورت عمده تولید و عرضه می شود.

2)آیا امکان ارسال به تمامی نقاط ایران هست؟

بله شما در هنگام سفارش با ثبت آدرس مورد نظر بسته خود را تحویل می گیرید.

3)آیا در هنگام ارسال به بطری فانتزی آسیبی وارد می شود؟

خیر در هنگام ارسال ، محصولات به طور کال بسته بندی شده و در جعبه ای محکم قرار می گیرند.

4 ویژگی بطری فانتزی برای یادگاری در مراسم عروسی!

عنوان

امیر محمد مزیکی

نویسنده

2/5/1402

تاریخ

بطری فانتزی چیست

مزیت ها و مشکلات بطری ها

استفاده بری نامزدی در مراسم عروسی

نکات متن