مرکز پخش جار شیشه ای کوچک با نازلترین قیمتجار شیشه ای کوچک یکی از دسته های جارهای شیشه ای میباشد که کاربردهای خاص و مختلفی دارند. جار شیشه ای کوچک در مدل های مختلفی تولید میشود و پاسخگوی تمامی نیاز بازار میباشد. جار شیشه ای کوچک به سراسر ایران ارسال میگردد و شما میتوانید با هر تعدادی که میخواهید به صورت آنلاین و اینترنتی آن ها را خریداری نمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد. در ادامه در خصوص انواع مدل های جار شیشه ای کوچک و همچنین سایر جارهای شیشه ای توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم نمود.

خرید جار شیشه ای

جارهای شیشه ای ظروفی هستند که اغلب برای بسته بندی و نگهداری محصولات مختلف به کار میروند. البته کاربردهای دیگری را نیز در برمیگیرند اما رایج ترین آن ها همان بسته بندی میباشد. این ظروف بر حسب ویژگی های مختلفی که دارند به دسته های مختلفی تبدیل میگردند. بر اساس سایز نیز به دو دسته ی کوچک و بزرگ تقسیم میگردند. جار شیشه ای کوچک علاوه بر کاربردهای جارهای شیشه ای بزرگ کاربردهای بسیار دیگری را نیز شامل میشوند که در قسمت بعد در خصوص آن ها صحبت خواهیم کرد.
خرید انواع جار شیشه ای کوچک

جار شیشه ای کوچک

از کاربردهای منحصر به فرد جار شیشه ای کوچک میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
  1. بسته بندی تستر محصولات
  2. بسته بندی اشانیتون
  3. بسته بندی محصولاتی که لازم است در حجم کم بسته بندی گردند مانند کرم ها، ژل ها و…
  4. بسته بندی محصولات گران قیمت مانند زعفران، خاویار و…
  5. استفاده به عنوان ظروف تزئینی مانند جا شمعی و…
  6. استفاده به عنوان گلدان های گیاهان آبزی کوچک

بنظر میرسد که مورد های 3 تا 6 واضح میباشند و نیازی به توضیح ندارند. اما در خصوص موارد 1 و 2 لازم است که منظور از تستر و اشانتیون را شرح دهیم. تستر محصولات، مقداری از محصول میباشد که در حجم های کمی بسته بندی میگیردند و به عنوان نمونه در اختیار مشتریان قرار میگیرند تا محصول مورد نظر را تست نموده و در صورت رضایت آن را خریداری نمایند. اشانتیون نیز به عنوان هدیه ای بر روی خرید به مشتریان داده میشود. تمامی این موارد موجب جذب هر چه بیشتر مشتری و افزایش فروش میگردد.
مدل های مربوط به این جارهای شیشه ای را میتوانید در کاتالوگ محصولات جارهای شیشه ای با عنوان جار شیشه ای تستر مشاهده نمایید.

جار شیشه ای کوچک فانتزی با درب چوب پنبه

جار شیشه ای فانتزی

یکی دیگر از دسته بندی های جارهای شیشه ای بر حسب ظاهر میباشد و جارهای شیشه ای را به دو دسته ی فانتزی و ساده تبدیل میکند. جارهای شیشه ای فانتزی به نسبت جارهای شیشه ای ساده دارای ظاهری زیبا تر و شکیل تر میباشند که همین امر نیز موجب جذب مشتری میگردد. جار های شیشه ای فانتزی هم شامل جارهای شیشه ای کوچک میباشند. و در اصل جارهای شیشه ای کوچک نیز جز جارهای شیشه ای فانتزی به حساب می آیند. تعدادی از مدل های جارهای شیشه ای کوچک فانتزی عبارتند از:
  • جار شیشه ای چهارگوش ساده
  • جار شیشه ای گرد
  • جار شیشه ای شش گوش
  • جار شیشه ای چهارگوش
  • جار شیشه ای شکلاتی
  • و…

جار شیشه ای کوچک زعفران

فروش عمده جار شیشه ای

جار شیشه ای کوچک و همچنین سایر محصولات تولیدی شرکت دینا، بزرگترین تولید کننده جارهای شیشه ای در ایران، به صورت عمده در سراسر ایران و به صورت مستقیم از کارخانه و با پایین ترین قیمت عرضه میگردند. برای خرید این محصولات تنها کافی ست که با شماره های درج شده در زیر این متن تماس حاصل نموده و سفارش خود را ثبت نمایید. سایر محصولات تولیدی شرکت دینا نیز عبارتند از:
  • بطری های شیشه ای ساده
  • بطری های شیشه ای با درب چوب پنبه
  • بطری شیشه ای رنگی
  • جارهای شیشه ای بزرگ
  • جارهای شیشه ای با درب چوب پنبه
  • و انواع جارها و بطری های شیشه ای دیگر

برای مشاهده ی تمامی این محصولات نیز میتوانید به کاتالوگ محصولات جارهای شیشه ای و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر کدام از آن ها میتوانید به سایر مطالب سایت مراجعه نمایید. به عنوان مثال برای کسب اطلاعات در خصوص بطری های شیشه ای میتوانید به مطلبی که پیش از این با عنوان مرکز پخس انواع بطری شیشه ای در این سایت منتشر گردیده است مراجعه نمایید.