قیمت جارهای شیشه ای مربا تولید شده توسط کارخانه های ایرانی با طرح های مختلف ساده و فانتزی قابلیت عرضه به مشتریان را پیدا می کند. هر یک از مشتریان این ظروف سلیقه ی متفاوتی داشته و کاربرد این ظرف بسیار زیاد می باشد.

انواع ظرف جار پلاستیکی

موارد استفاده از ظرف های فانتزی:

ظرف های شیشه ای کاربرد فراوانی در زندگی ما دارند، موارد استفاده از جارهایی که طرح فانتزی تری را نسبت به بقیه ی ظرف های بسته بندی موجود در بازار دارد به این صورت بوده که فرد خریدار می خواهد محصول خود را در بازار متفاوت عرضه کند.

در اکثر مواقع کاربرد این ظروف برای صادرات و محصولات لوکس که برای کشور های خارجی آماده و تییه شده اماده و سفارش داده می شوند. صادرات محصولی مانند عسل، ادویه جات و …

موارد استفاده از ظرف های فانتزی:

تولیدکننده ظروف شیشه ای بسته بندی

تولید کننده ظروف شیشه ای بسته بندی دینا انواع مختلفی از شیشه های مختلف در سایزهای کوچک تا بزرگ را تولید و به بازار عرضه می کند. و گامی بزرگ جهت رفع نیاز جار و ظروف شیشه ای در کشور داشته است.

روش های تولید ظرف های بسته بندی جار شیشه ایی و بطری شیشه ایی به دو صورت می باشد:

  1. روش اول اتوماتیک
  2. روش دوم نیمه اتوماتیک

در شرکت ظروف بسته بندی دینا انواع مختلف از ظروف به دو روش تولید و به بازار ارائه می شود.

تولیدکننده ظروف شیشه ای بسته بندی

 

درب ظروف شیشه بسته بندی

درب ظروف شیشه بسته بندی که جهت بسته بندی مواد غذایی و خوراکی استفاده می شود به دو صروت پلاستیکی و فلزی می باشد. هر فرد خریدار بسته به نوع کاربرد و محصل خود انتخاب می کند که از کدام نوع درب استفاده کند. و در اکثر اوقات از درب های فلزی استفاده میکنن زیرا استحکام زیادی دارد.

در شرکت ظروف دینا برای راحتی و رفاه حال مشتریان انواع درب نیز تولید و به مشتریان عرضه می شوند.

در این شرکت انواع مختلف درب فلزی در سایزها و رنگ های مختلف موجود است.

انواع سایز درب ها به صورت زیر می باشد:

  • 66
  • 82
  • و …

اما عمده ی محصولات دارای سایز 66 و 82 هستند.

درب شیشه مواد غذایی

جار شیشه ایی ارزان

جار شیشه ایی ارزان را از کجا می توان تهیه کرد؟ یکی از پارامترهای مهم به هنگام خرید برای هر فرد خریدار قیمت ظرف بسته بندی جار شیشه ایی و دیگر محصولات است. در واقع بعد از کیفیت محصول قیمت آن حرف اول و اخر را می زند پس جهت اطلاع از بهترین قیمت بازار از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حیدریراه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135472790
آدرس کانال: jarmarket@

جارهای شیشه ایی در بازار داری رنج های قیمت مختلفی است هر چه قدر ظرف مورد نظر ساده تر باشد قیمت پایین تری را به نسبت جارهای شیشه ایی فانتزی دارد.

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]هر چه قدر شیشه شفاف تر و از مواد اولیه ساخته شده باشد نیز قیمت بالاتری خواهد داشت.[/box]

 

جار شیشه ایی ارزان

جار شیشه ایی کوچک

جار شیشه ایی کوچک در سایزهای 30 سی سی ، 40 سی سی، 50 سی سی، 70 سی سی، 100 سی سی، 120 سی سی را می توانید از سایت ما خریداری کنید.

این گونه از جارهای شیشه ایی در شکل های مختلف استوانه ایی ، شکلاتی، خمره ایی، مربعی، کوزه ایی و … موجود است.

جار شیشه ایی کوچک

 

بورس فروش جارهای شیشه ای

بورس فروش جارهای شیشه ایی در ایران در دست کارخانجاتی بوده که با استفاده از نیروی متخصص و فعال بتواند نیاز بازار را شناسایی و ظرف مورد نظر را با کیفیت مطلوب تولید و عرضه کند.

البته باید گفت موارد دیگری نیز تاثیر گذار هستند مانند تیتراژ سفارش داده شده هرچه تیتراژ سفارش بالاتر باشد می تواند قیمت به کمترین حالت خود برسد.

بورس فروش جارهای شیشه ای

برای سفارش خرید جار شیشه ایی فانتزی می توانید با ما در ارتباط باشید.