جار شیشه ای عسل و مربا در ایران توسط شرکت دینا به صورت انبوه تولید و توزیع میگردد. و قیمت آن ها به موارد زیادی چون مدل، سایز، کیفیت، قیمت مواد اولیه و… وابسته میباشد. در این مطلب در خصوص قیمت انواع جار شیشه ای عسل و مربا و نحوه ی خرید آن ها به طور مفصل صحبت مینماییم و در کنار آن هر کدامشان را معرفی خواهیم کرد.

قیمت انواع جار شیشه ای عسل و مربا

جار شیشه ای چیست

اگر با جارهای شیشه ای آشنایی ندارید نگران نباشید ما در این مطلب به صورت مفصل جار شیشه ای را تعریف کرده و انواع آن ها را نیز معرفی میکنیم. جارهای شیشه ای در واقع ظروفی شیشه ای هستند که اغلب با عناوینی همچون شیشه عسل، شیشه مربا، شیشه ترشی، شیشه خیارشور، شیشه ادویه و… از آن ها یاد میشود و دارای مدل های فراوان و سایزهای متفاوتی میباشند. در واقع جارهای شیشه ای ظروفی بسیار کاربردی بوده که اغلب برای

  • بسته بندی محصولات غذایی
  • بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی
  • بسته بندی محصولات صنعتی
  • نگهداری این محصولات
  • دکور آرایی
  • و…

مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه انواع این ظروف را معرفی خواهیم کرد.

جار شیشه ای چیست

خرید جار شیشه ای

برای خرید انواع جار شیشه ای و همچنین جار شیشه ای عسل و مربا سه راه وجود دارد.
که این راه ها عبارتند از:

اگر مایلید که جار شیشه ای عسل و مربا مورد نیاز خود را به صورت عمده و با قیمتی ارزان و مناسب خریداری نمایید بهترین راه، خرید حضوری از کارخانه تولید بطری شیشه ای میباشد که البته این راه ممکن است برای افرادی که در شهرهایی دور از کارخانجات ساکن یا صاحب تجارت هستند کمی دشوار باشد.

یکی از تولید کنندگان جارهای شیشه ای یعنی شرکت دینا برای رفاه حال مشتریان خود امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم نموده است و به همین سبب امکان خرید به راحت ترین شکل ممکن از این تولید کننده در سرتاسر ایران فراهم میباشد. جارهای شیشه ای تولیدی این شرکت دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است فقط از آنجاییکه مدل ها و سایز های بسیاری از جارهای شیشه ای وجود دارند امکان ارائه ی قیمت دقیق هر کدام در این مطلب وجود ندارد اما شما میتوانید برای اطلاع از قیمت و یا خرید جارهای شیشه ای از طریق شماره های درج شده در زیر این مطلب با بخش فروش شرکت دینا تماس حاصل نمایید.

خرید جار شیشه ای

جار شیشه ای فانتزی

جارهای شیشه ایی تولیدی شرکت دینا با توجه به مدل، سایز و ظاهری که دارند به دسته های مختلفی تقسیم میشوند که یکی از آن دسته ها جارهای شیشه ای فانتزی میباشند. جارهای شیشه ای فانتزی برای بسته بندی و به عنوان جار شیشه ای عسل و مربا بسیار مناسب هستند و موجب افزایش فروش میگردند زیرا که با ظاهر زیبا و شکیلی که دارند مورد جلب توجه و جذب مشتری میگردند. این جارهای شیشه ای دارای انواع و اقسام مختلفی میباشند.
که تعدادی از مدل های آن ها عبارتند از:
  • جارهای شیشه ای چهار گوش
  • جارهای شیشه ای شش گوش
  • جارهای شیشه ای کوپ عینکی
  • جارهای شیشه ای گوشواره دار
  • جارهای شیشه ای بدون گوشواره
  • جارهای شیشه ای کشکولی
  • و…

تقریبا تمامی آن ها برای عسل و مربا مناسب میباشند و انتخابشان بر عهده ی خریدار است. برای مشاهده ی هر کدام از مدل ها و همچنین مشاهده ی سایزها، گنجایش ها و… هر کدام میتوانید به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مراجعه نمایید. در خصوص جارهای شیشه ای فانتزی پیش تر مطلبی تحت عنوان قیمت جار شیشه ای فانتزی در سایت منتشر شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص نیز میتوانید به آن مراجعه نمایید.

جار شیشه ای فانتزی

جار شیشه ای کوچک

جارهای شیشه ای کوچک برای بسته بندی عسل و مربا به عنوان تستر و اشانتیون محصول بسیار مناسب میباشند. ارائه ی تستر و اشانتیون هر محصول نیز موجب افزایش فروش میگردد. اگر در خصوص اشانتیون و تستر اطلاعات زیادی ندارید و با تاثیر آن در فروش محصولات آشنایی ندارید میتوانید با خواندن مطلب مرکز پخش جار شیشه ای کوچک که پیش تر در سایت منتشر شده است اطلاعات لازم را کسب نمایید. جارهای شیشه ای کوچک را میتوانید با عنوان جار شیشه ای تستر در کاتالوگ محصولات سایت مشاهده نمایید.
   جار شیشه ای کوچک

فروش عمده جار شیشه ای

تمامی مدل ها، دسته ها و… جارهای شیشه ای نام برده شده توسط شرکت دینا، بزرگترین تولید کننده جارهای شیشه ای در ایران، با مناسب ترین قیمتِ ممکن به صورت عمده به فروش میرسند و شما میتوانید برای تهیه آن ها از طریق روش گفته شده در تیتر خرید جار شیشه ای اقدام نمایید. از مزایای خرید عمده جار شیشه ای عسل و مربا و انواع دیگر جارهای شیشه ای به صورت مستقیم از تولید کننده دیگر نیازی نیست که هزینه ای را به واسط پرداخت نمایید و از مزایای خرید با تیراژ بالا که تخفیفات ویژه است نیز بهره مند میگردید. از همین رو توصیه میگردد در صورتیکه قصد خرید جارهای شیشه ای در تعداد بالا دارید را به طریق گفته شده از جار دینا خرید نمایید.
فروش عمده جار شیشه ای

قیمت جار شیشه ای

اما به صورت کلی قیمت جار شیشه ای مربا و عسل همانند انواع دیگر جارهای شیشه ای به موارد مختلف و بسیاری وابسته است به عنوان مثال به مواردی همچون کیفیت محصول، میزان مواد اولیه ی مورد استفاده، قیمت مواد اولیه، سایز ظروف، مدل مربوطه و… که به سبب همین موارد نمیتوان قیمت دقیقی برای جار شیشه ای مربا و عسل عنوان نمود زیرا که در ابتدا باید مدل مربوطه، زمان خرید و… مشخص گردند.

و اگر در این مطلب به عنوان مثال قیمت جار شیشه ای استوانه ای را اعلام نماییم ممکن است که قیمت عنوان شده هنگامی که شما به این مطلب مراجعه مینمایید فاقد اعتبار گردیده باشد. علاوه بر آن در خصوص قیمت سایر جارهای شیشه ای نیز صحبتی صورت نگرفته و ممکن است که شما مایل به خرید مدل دیگری از جارهای شیشه ای باشید حال آن که عنوان نمودن قیمت تمامی جارهای شیشه ای منجر به طولانی و از حوصله خارج شده مطلب میگردد. پس بهترین راهکار این است که با ما ارتباط برقرار نموده و قیمت روز جار شیشه ای مدنظر خود را در کمتر از چند دقیقه دریافت کنید.