فروش اینترنتی جار شیشه ای و ظروف پت که امروزه به یکی از انتخاب ها برای بسته بندی انواع مواد تبدیل شده اند، یکی از خدمات شرکت دینا است. شما می توانید تمامی محصولات را مشاهده و به صورت اینترنتی با قیمت ارزان سفارش بدهید.

جار شیشه ای چیست؟

جار شیشه ای نوعی ظرف محکم از جنس شیشه است که برای بسته بندی و نگهداری انواع مواد به کار برده می شود. جار اصولا دارای بدنه ای با ضخامت و به اشکال مختلف با دهانه ای گشاد است که درب آن هم به گونه ای ساخته می شود که امکان نفوذ آب و آلودگی به آن وجود ندارد و همچنین مواد داخل آن نیز به بیرون نفوذ نخواهند کرد. جار های شیشه ای اکثرا دارای درب هستند که این درب ها می توانند پیچی که از نوع پلاستیک یا فلز اند، درب چوب پنبه ای، درب کانتینری، یا درپوش های پارچه ای باشند.

کاربرد های جار شیشه ای

امروزه بسته بندی انواه مواد برای اکثر تولیدکنندگان مواد غذایی یا دارویی، آرایشی، شیمیایی، صنعتی و غیره به دغدغه تبدیل شده زیرا باید از لحاظ سلامت مواد نگهداری شده در ظرف برای طولانی مذت و همچنینی فروش خوب آن اطمینان حاصل کرد. بنابراین اساس تجربه نشان می دهد که ظروف شیشه ای برای بسته بندی انواع مواد بسیار کاربردی هستند چرا که به خوبی مواد را در سلامت کامل نگه داشته و جنس شیشه تغییری در رنگ، بو، مزه و خواص ماده ایجاد نمی کند و در طولانی مدت نیز از آن می توان استفاده کرد و همچنین به علت داشتن اشکال و سایز های مختلف بسته بندی را زیبا و شکیل تر کرده این خود تاثیر بسزایی در فروش یک محصول خواهد داشت. جار شیشه ای در بسته بندی محصولاتی مانند:

  1. محصولات غذایی
  2. محصولات دارویی
  3. محصولات شیمیایی
  4. محصولات صنعتی
  5. محصولات آرایشی
  6. محصولات بهداشتی

به کار برده می شود.

اشکال مختلف جار شیشه ای

جار های شیشه ای برای کاربردی بودن در بسته بندی انواع مواد دارای اشکال مختلف هستند. این اشکال متنوع باعث می شود تا مشتریان عزیزان بسته به کاربرد و محصولات خود و اندازه ی مورد نظر دقیقا جار شیشه ای دلخواه خود را پیدا کرده و آن را سفارش دهند. این اشکال عبارت اند از:

  1. جار شیشه ای استوانه ای
  2. جار شیشه ای چهار گوش
  3. چار شیشه ای شش گوش
  4. جار شیشه ای هشت گوش
  5. جار شیشه ای درب کانتینری
  6. جار شیشه ای کشکولی
  7. جار شیشه ای کوپ ساده
  8. جار شیشه ای کوپ عینکی
  9. جار شیشه ای شش گوش کتابی
  10. جار شیشه ای شکلاتی

شما نیز می توانید در قسمت محصولات سایت اندازه های مختلف جار های شیشه ای شرکت دینا را مشاهده و با توجه به نیازتان جار دلخواه خود را انتخاب نماییدو از طریق فروش اینترنتی جار محصول خود را دریافت کنید.

مزایای استفاده از جار شیشه ای

استفاده از جار شیشه ای برای بسته بندی مواد به این علت پرطرفدار است که جنس شیشه خاصیت خنثی دارد و مواد داخل ظرف واکنش نمی دهد و در نتیجه در خواص ماده تغییری به نمی آورد و می توان از سلامت ماده همواره و در هر زمان مطمئن بود.مزیت دیگر این است که شفافیت جنس شیشه به شما همیشه این امکان را می دهد تا مواد درون ظرف را مشاهده کنید و این امر در فروش محصولات نقش زیادی دارد. همچنین نقش ظروف شیشه ای و بلوری و شفاف در دکوراسیون منزل و دیگر فروشگاه ها بسیار پررنگ است که این خود دلیل مهمی برای استفاده از این ظروف خواهد بود. ما در شرکت تولیدی دینا فروش اینترنتی جار شیشه ای را برای شما جهت سهولت در سفارش و دریافت سریع و آسان نیز فراهم نموده ایم. شما می توانید با راه های ارتباطی پایان صفحه همواره با ما در ارتباط باشید.