فروشگاه اینترنتی ظرف پت پلاستیکی مربا را در حجم های مختلف از کوچک تا بزرگ را به بازار عرضه می کند. شما در سایت جار پت شرکت دینا می تونید خرید خود را به راحتی انجام دهید.

مربا با انواع میوه ها ی بسیار خوشمزه بسته به نوع ذائقه درست می شود.
مرباها معمولا توسط کارخانه ها تولید شده اما به صورت خانگی نیز قابل تولید است.
با گسترش فرهنگ شهرنشینی دیگر به صورت خانگی درست نشده و معمولا همه ی افراد این ماده ی غذایی بسیار لذیذ را از سوپر مارک ها تهیه می کنند که خود آن فروشگاه نیز آن را از کارخانه دریافت کرده.
پت های پلاستیکی برای بسته بندی انواع مربا مناسب بوده چرا که راه طولانی را باید طی کند تا به دست مصرف کننده برسد و چه ظرفی مناسب تر از پت که دارای انعطاف بوده و صدمه ی خاصی نمی بیند.

فروشگاه اینترنتی ظرف پت

 

ظرف پت عسل

ظرف پت پلاستیکی عسل در بازار نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این ظروف به دلیل آنکه نشکن می باشند و وزن کمی دارند در حمل نقل کار را بسیار راحت تر می کنند به همین دلیل بسیار مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

عسل بسیار گران بوده و مهم است در ظرفی بسته بندی شود که آسیب کمتری به هنگام جا به جایی به آن وارد شود. پت های پلاستیکی بهترین گزینه برای بسته بندی می باشند.

ظرف پت عسل

انواع پت های پلاستیکی

انواع پت های پلاستیکی توسط کارگاهای تولید پت و کارخانه جات مختلف تولید و عرضه می شوند. مراحل ساخت پت های پلاستیکی به صورت اتوماتیک بوده در فیلم زیر می توانید مراحل تولید پت و بطری پلاستیکی را ببنید.

دلیل نامگذاری این ظروف پت به دلیل مواد تشکیل دهنده آن است پت نوعی پلیمر بوده به همین دلیل به صورت پلاستیکی انعطاف پذیر بطری یا پت پلاستیکی می گویند.

مراحل ساخت ظرف های پت به صورت زیر می باشد:

  • ابتدا از مواد پلیمری پت که به صورت ذرات ریز است لوله هایی با حجم ها و شکل های مختلف و وزن های متنوع ساخته می شود که به آن پریفورم می گویند.
  • سپس این پریفورم در قالبی قرار می گیرد و توسط دستگاهی تحت فشار و حرارت زیاد شکل های مختلفی را می گیرد.

فیلم زیر نماینگر بهتر تولید این ظروف می باشد.

قیمت ظروف جار

قیمت ظروف جار پت پلاستیکی مختلف است نوع شکل ظرف و هم چنین نوع درب آن بر قیمت تاثیر گذار است. هم چنین اینکه پت پلاستیکی خود ظرف چه وزنی داشته باشد تاثیرگذار بوده.

انواع جار پت پلاستیکی از لحاظ شکلی به صورت زیر می باشد:

  • پت پلاستیکی گرد
  • پت پلاستیکی چهارگوش
  • پت پلاستیکی شش گوش
  • پت پلاستیکی هشت گوش
  • پت پلاستیکی لیبل دار
  • و …

نوع و شکل پت های پلاستیکی بسیار مختلف بوده و هم چنین ضخامت های مختلفی نیز دارد.

هر چه قدر پت پلاستیکی بزرگتر و ضخیم تر قیمت نیز بیشتر است.

امروزه نیز توسط شرکت دینا نوع دیگری از پت ها ارائه شده که درب آن به صورت فلزی بوده این نوع از پت ها به دلیل آنکه دارای درب پلاستیکی نیستند و درب آنها از جنس فلز است بسیار زیاتر بوده و جلوه ی خاص تری را به بسته بندی شما می دهد و شما با استفاده از این نوع از ظرف ها می توانید علاوه بر اینکه خیالتان در حمل نقل آسوده باشد نیز متفاوت با بازار عمل کرده و بسته بندی خاصی از محصول خود را به بازار عرضه کنید.

برای خرید انواع جار پت پلاستیکی می تونید ما را در صفحات مجازی مختلف واتس آپ، تلگرام، اینستا دنبال کنید و جهت استعلام قیمت نیز می توانید توسط راه های ارتباطی گفته شده و تماس تلفنی از قیمت خرید جار و پت اطلاع پیدا کنید.

پت پلاستیکی