ظرف بسته بندی جار شیشه ایی فانتزی مناسب برای عسل را چگونه سفارش دهیم؟ برای خرید آن باید به کجا مراجعه کرد؟ قیمت آن چه قدر است؟ اگر طرح جدیدی صرفا برای شرکت خود داشته باشیم برای ساخت ظرف بسته بندی جار شیشه ایی باید چه کنیم؟

متداول ترین سوالات در بین مستریان ظروف بسته بندی جار شیشه ایی موارد فوق بوده. ما در این جا سعی می کنیم تا حد امکان به سوالات بالا پاسخ دهیم.

سالانه مقدار بسیاری زیدی عسل توسط زنبورداران در اقصی نقاط کشور تولید می شود که بعضی از این تولید کننده ها به دنبال شیشه اهای جار خاصی بوده. شرکت جار دینا تلاش نموده تا در ایران انواع مختلفی از ظرف های جار شیشه ایی را به صورت ساده و هم فانتزی نیز تولید کند.

ظرف بسته بندی جار شیشه ایی

قیمت ظرف جار شیشه ایی فانتزی

قیمت ظرف بسته بندی جار شیشه ایی فانتزی به نسبت ظروفی که عمومی تر و ساده تر هستند بالاتر بوده. رنج قیمت های مختلفی برای این ظروف می باشد.

قیمت ها در بازار نیز دارای نوسان بوده و نمی وان به طور دقیق اعلام کرد که قیمیت ظرف های جار شیشه ایی چه قدر است.

سفارش جار شیشه ایی اختصاصی

برای سفارش ظرف جار شیشه ایی اختصاصی می توانید با هر کدام از تولیدکننده های جارهای شیشه ایی ارتباط گرفته و طرح مورد نظز خود را با آنها در میان بگذارید سپس با توجه به شرایط و قیمت میانگین گفته شده شما می توایند صاحب جار شیشه ایی مخصوص جهت بسته بندی عسل خود شوید.

قیمت جار شیشه ایی با طرح خواسته شده بسته به پارامتر زیر تعیین می شود:

  • قیمت قالب
  • تیتراژ سفارش داده شده
  • حجم ظرف جار شیشه ایی

برای خرید جار شیشه ای با ما در ارتباط باشید.