واحد تولیدی جار دینا (دینا جار اصفهان) در سال ۹۵ با هدف خود کفای در تولیدات وسایل بسته بندی و تولید ملزومات بسته بندی پت (pet  )  و جار پلاستیکی و شیشه ای در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد و با همت و پشت کار زیاد در حال حاضر در حال فعالیت است.
این شرکت با تلاش بدون وقفه و دو شیفت کاری به کمک دیگر همکاران خود کمر همت بر رفع نیاز و قطع وابسته گی به کشور های دیگر بسته.

خرید پت و جار شیشه ای و پلاستیکی

محصولات جار دینا

تولیدات این شرکت شامل انواع پریفرم، ظروف دهان گشاد (جار)، بطری و درپوش پلاستیکی و فلزی می باشد. که شما عزیزان می توانید برای خرید از راه های ارتباطی پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.
برای مشاوره بیشتر و آگاهی کامل تر و جامع تر از اندازه، قیمت، جنس و مدت ارسال با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های منحصر به فرد پلی اتیلن ترفتالات (پت PET) باعث شده بسته بندی های از جنس پت به سرعت در صنایع مختلف کاربردهای زیادی داشته باشد و زندگی مارا در دست گرفته و مارا نیازمند آن ها کند.محصولات جار دینا

 

زمینه های بسته بندی محصولات جار دینا

بسته بندی های پت در صنایع مختلف غذایی و دارویی (عسل، ارده، زیتون، ترشی، چای، حبوبات، قرص ها، شربت ها و …) آرایشی و بهداشتی و همچنین شیمیایی کاربرد دارد.
بنیانگذاران  و موسس شرکت جار دینا با کمک تیم های فنی مهندسی، شیمیدان ها، تولید، بازاریابی و فروش، با سال ها تجربه و تخصص در حوزه های بسته بندی و بازاریابی پیوسته در جهت ارتقاع کیفیت محصولات و رضایت مشتریان تلاش می کند.

زمینه های بسته بندی محصولات جار دینا

مصرف ظرف های پلاستیکی و  شیشه ای

در ایران انواع ظروف پلاستیکی جار برای بسته بندی های مختلفی استفاد می شود که از جمله آن ها می توان به بسته بندی ترشیجات، زیتون، عسل، شیره انگور، شیره خرما و ارده و شیره جات خوراکی اشاره کرد.

حالا ما برای آشنایی بیشتر با انواع ظروف پلاستیکی جار و پت می توانید با در کنا ما باشید تا نحوه و طریق خرید و فروش و تولید جار پلاستیکی و شیشه ای و پت در ایران آشنا شوید.

بیشترین بازدهی، راندمان و استفاده جار پلاستیکی وشیشه ای برای بسته بندی عسل و ترشیجات و مربا می باشد.
که با اسم های مختلفی و نام های تجاری گوناگون در سطوح مختلف در بازار خرید و فروش می شود برای مثال چندی از این تولیدی ها نام می برم: عسل یاس ، ترشیجات و مربای بهار نارنج و…

این شرکت ها و تولیدی ها از محصولات زیر که تولی شده در شرکت جار دینا است استفاده می کنند.

  • جار یک کیلویی
  • ظرف پت عسل
  • جار پت یک کیلویی
  • ظروف بسته بندی عسل
  • ظروف پلاستیکی جار
  • ظرف جار پت

مصرف ظرف های پلاستیکی و  شیشه ای

خرید انواع ظروف پلاستیکی جار شفاف و کدر

ظروف جار پلاستیکی شفاف و کدر در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود تا خریدار غذایی بتوانند قدرت انتخاب بالاتری داشته باشند و بهترین و شیک ترین محصول راخریداری کنند.

  1. ظرف جار گرد
  2. ظرف جار چهارگوش یا مربع
  3. ظرف جار الماس
  4. ظرف جار هشت گوش
  5. ظرف جار شش گوش
  6. ظرف جار پت شطرنجی
  7. ظرف جار پت فلکه ای

مصرف ظرف های پلاستیکی و  شیشه ای

قیمت ظروف پلاستیکی عسل

قیمت ظروف پلاستیکی جار و یا ظروف عسل بستگی به عامل هایی چون وزن جار پت عسل و حجم ظرف پت عسل خواهد داشت.

و یکی دیگر از مهم ترین عوامل تیراژ و تعداد مورد سفارش است.

جار یک کیلویی عسل معمولا در تولید های پت در ایران با وزن ۳۴ گرم تولید می شود و قیمت مشخص و ثابتی در سراسر کشور دارد، این وسط عده ای دلال و واسطه هستند که قیمت پایینی به مشتریان اعلام می کنند که در عمل وقتی به آن ها سفارش خود را اعلام می کنند نمی توانند محصول با کیفیت را به دست شما برسانند.

قیمت ظروف پلاستیکی عسل

راه های ارتباطی زیر برای سفارش، مشاوره و خرید ظروف، جار و پت است با ما در تماس باشید.