خرید ظرف شیشه ای مربا در تهران

خرید ظرف شیشه ای مربا در تهران، استان اصفهان، شیراز و دیگر استان های سراسر ایران در سایت جار پت امکان پذیر شد. بهترین راه برای بسته بندی مواد غذایی و نگهداری محصول در سطح بالا استفاده از جارها یا همان ظرف های شیشه ای ست. این امر به این علت است که ظروفی که از جنس خاص شیشه بوده با مواد غذایی واکنش شیمیایی نمی دهند و همین موضوع بهترین علت برای انتخاب این ظرف به منظور بسته بندی مواد غذایی می باشد. ظروف شیشه ای به علت خاصیت واکنش ناپذیری، در صنایع غذایی جهانی بسیار پرکاربرد می باشند به همین دلیل پتانسیل بالایی برای تبلیغات نیز دارا هستند و میتوانند فروش محصولاتی که بسته بندیشان با این ظروف صورت میگیرند را تا چند برابر افزایش دهند.

محاسن و معایب شیشه در مواد غذایی

شیشه دارای ساختار مولکولی نا منظمی است. تفاوت بین مواد جامد و مایع در وجود ساختار مولکولی منظم می باشد که به بلور معروف هستند. به طور مثال برای درک بهتر مفهوم مایع و جامد به عنوان مثال میتوان به مواد مذاب آهن و آهن سرد شده و جامد، که در حالت مایع نظمی در بین مولکول ها دیده نمی شود ولی در جامد بسیار منظم هستند، اشاره کرد. این خصوصیاتِ منحصر به فردِ شیشه باعث می شود تا شیشه به عنوان یک مولکول عظیم شناخته شود، وجود این خصوصیت ها باعث عبور نور از آن شده که این تنها عیب شیشه است که با چسباندن و چاپ لگو و مشخصات محصول روی آن این عیب هم برطرف میشود.
از طرف دیگر خریدار می تواند محتوای داخل ظروف را ببیند.

علاوه بر این موارد ظروف شیشه ای مزایای بسیار دیگری را نیز در بر میگیرند که تعدادی از این مزایا عبارتند از:

  • تجزیه پذیری
  • عدم آسیب رسانی به محیط زیست
  • تنوع مدل و سایزبندی
  • قابل عرضه با انواع درب های مختلف
  • شکیل و زیبا بودن
  • و…

همین موارد هستند که مسبب افزایش فروش محصولاتی میگردند که در این ظروف بسته بندی میشوند و در کنار آن این ظروف را به عنوان ظروفی تزئینی و دکوری نیز به نمایش میگذارند.

محاسن و معایب شیشه در مواد غذایی

جار های شیشه ای کوچک

مربا در حجم های مختلفی به بازار عرضه می شود، حجم های کم و حجم های زیاد. نوع درب شیشه های جار نیز در فروش محصول مربا می تواند تاثیر به سزایی بگذارد. معمولا شیشه های کوچک با درب برای این محصول انتخاب می شوند و در مواردی نیز جارهای شیشه ای بزرگ.

انواع مختلفی از درب ها برای جارها طراحی شده است درب هایی چون:

  1. درب های فلزی
  2. درب های پلاستیکی
  3. درب های چوب پنبه ای
  4. درب های کانتینری
  5. درب های چفتی
  6. و…

به عنوان درب ظروف مربا هم درب های پلاستیکی، هم درب های فلزی و هم درب های کانتینری مناسب میباشند.
شما میتوانید پس از طراحی برند خود درب مناسب با ظرف مورد نظرتان را انتخاب نموده و اقدام به خریداری کنید. درب های پلاستیکی معمولا دارای تنوع کمی بوده اما درب های فلزی تنوع بیشتری دارند و میتوانند در رنگ های مختلفی عرضه شوند که در ادامه مفصل تر در خصوص آن ها صحبت خواهیم کرد. ظروف جار شیشه ای علاوه بر درب های متنوع در مدل های گوناگون و سایزهای مختلفی هم عرضه میگردند که با مراجعه به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت میتوانید آن ها را مشاهده نمایید و از سایزبندی و نوع درب های آن ها مطلع گردید.

جار های شیشه ای کوچک

درب های فلزی جار شیشه ایی از لحاظ رنگ:

درب های فلزی این قابلیت را دارند که دارای طرح و رنگ های بیشتری باشند این طرح ها می توانند به صورت ساده و فانتزی باشند.
به طور مثال رنگ های مختلفی مانند:

  • سفید
  • طلایی
  • زرشکی
  • مشکی
  • سبز
  • زرد
  • چهارخونه ایی
  • و …

را در بر میگیرند که تصاویر تعدادی از آن ها را میتوانید در زیر مشاهده نمایید.
این درب ها نیز قابل خریداری از جار پت هستند و شما میتوانند هنگام خرید ظرف شیشه ای مربا آن ها را به عنوان درب جارهای شیشه ای مدنظر خود انتخاب نمایید.

 

درب های فلزی جار شیشه ایی از لحاظ رنگ:

شیشه مربای طرح دار

بعضی تولید کنندگان مواد غذایی برای تنوع در شکلِ ساختار بدنه محصول خود، اغلب از شیشه های طرح دار و دارای نقش و نگار استفاده می کنند تا محصولشان بها استفاده از شکل جدید و زیبایی، مشتریان بیشتری را به خود جلب کند و فروش و سودآوری بیشتری را در پی داشته باشد. از همین رو به اکثر تولید کنندگان ظروف شیشه ای سفارشاتی مبنی بر تولید ظرف با طرح و شکل جدید می دهند تا تولید کنند. شرکت دینا این سفارشات را در صورتیکه که امکان عملی نمودن آن ها وجود داشته باشد با کمال میل پذیرفته و در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مشتریان خود تلاش مینماید بنابر این به منظور خرید ظرف شیشه ای مربا به صورت طرحدار میتوانید به این تولید کننده مراجعه نمایید.

شیشه مربای طرح دار

 

فروش عمده شیشه جار

فروش شیشه جار به صورت عمده یکی از کسب و کارهای پررونق و پرسود می باشد که افراد میتوانند به راحتی در آن فعالیت نموده و با فروش محصولات و تاسیس بورس فروش مورد نظر خود سود خوبی را دریافت نمایند. بورس فروش جار شیشه ای براساس نوع مارک و برند در تعیین قیمت و سود حاصل آن تاثیر بسزایی دارد پس خریداران باید در هنگام خرید این کالا به نوع برند و مارک این کالا توجه ویژه ای داشته باشند و فروشندگان نیز باید سعی کنند که با ارئه ی قیمت خود مشتریان را به خود جذب نمایند.

از مباحثی که باید درباره این محصولات در نظر داشت قیمت کالا در هنگام خرید عمده است که می تواند بر روی قیمت تمام شده آن تاثیر بسزایی بگذارد و سود حاصل را چه برای مصرف کننده و چه برای فروشنده افزایش دهد. از همین رو در صورتی که به تعداد زیادی از جارهای شیشه ای نیاز دارید بهتر است که به صورت عمده و به صورت مستقیم از تولید کننده خرید نمایید. در صورتیکه مایل به خرید ظرف شیشه ای مربا و یا دیگر جارهای شیشه ای به صورت تکی هستید نیز بهتر است به فروشگاه هایی مراجعه نمایید که محصولات خود را از برند و تولید کننده ی مطرح و به صورت عمده خریداری کرده باشند.

فروش عمده شیشه جار

خرید اینترنتی شیشه مربا و ترشی

جار دینا که در بین مطالب مطرح شده به آن اشاره هایی صورت گرفت یکی از بزرگترین تولید کنندگان جارهای شیشه ای در ایران است که صاحب دو کارخانه در اصفهان و تهران بوده و یکی از برندهای پر فروش جارهای شیشه ای را در اختیار دارد. سایت جار پت نیز فروشنده ی مستقیم این تولیدی میباشد. این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخل در راستای صادرات نیز بسیار فعال میباشد و انواع جارهای شیشه ای را چه در ایران و چه در کشورهای همسایه به صورت اینترنتی و با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ممکن به فروش میرساند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جارهای شیشه ای تولیدی این شرکت و یا خرید ظرف شیشه ای مربا میتوانید با بخش فروش شرکت دینا تماس حاصل نمایید. به منظور اطلاع از قیمت های دقیق هر مدل نیز میتوانید به طریق مشابه اقدام نمایید.