فروش جار شیشه ای عسل

خرید جار شیشه ای عسل با قیمت مناسب و انواع ظرف های بسته بندی عسل از سایت جار مارکت امکان پذیر شد. جار های شیشه ای عسل بر اساس نوع، حجم، اندازه ی دهانه دارای طرح های مختلفی بوده.

خرید جار شیشه ای عسل

خرید جار شیشه ای

جارهای شیشه ای عسل به شکل های استوانه ایی، شش گوش، هشت گوش، طرح دار و … در بازار موجود بوده که بسته به سلیقه ی شخص خریدار می توانید انواع مختلف آن را از این سایت تهیه کنید.

شرکت های تولیدکننده مختلفی در این زمینه بوده شما می توانید با استفاه از راه های ارتباطی زیر با مشاورین فروش ما تماس بگیرد تا از طرح های مختلف و قیمت خرید آن و دیگر مسائل اطلاع پیدا کنید.

کاربرد و ویژگی های جار و پت

مواد غذایی زیادی هستند که برای بسته بندی خود نیاز به جار ها و پت ها دارند که ادویه جاتی که کشور عزیزمان ایران بوده که در غذاها و ترشی ها و خیلی از جاهای دیگر کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد.
این ادویه جات بسیار مهم است که طعم و عطر خود را تا هنگام مصرف حفظ کنند و چه ظرفی مناسب تر از ظرف های شیشه ایی که به صورت های ساده و فانتزی در بازار موجود است که هم سلامت محصول راحفظ و هم از خواص آن نگه داری میکنند.

خرید جار با حجم های متفاوت برای عسل

  • سایز و اندازه

همانطور که مطلع هستید سایز و اندازه های جار شیشه ای با هم فرق می کند.

انواع سایز و اندازه:

  1. کوچک
  2. متوسط
  3. بزرگ

سایز های از نظر اندازه و شکل ظاهری با هم متفاوت هستند.

سایز های کوچک:

  1. 50 سی سی
  2. 60 سی سی
  3. 70 سی سی
  4. 80 سی سی
  5. 90 سی سی
  6. 100 سی سی
  7. 120 سی سی

سایز های بزرگ:

  1. 1000 سی سی
  2. 1500 سی سی
  3. 2000 سی سی
  4. 2500 سی سی
  5. 3000 سی سی

خرید جار شیشه ای با قیمت مناسب

خرید جار شیشه ای با قیمت مناسب

شما زمانی می توانید جار شیشه ایی مناسب عسل و یا ترشیجات را
با قیمت ارزان از فروشگاه های جار دینا تهیه کنید، که تحت شرایط زیر خرید داشته باشید:

در این صورت قیمت مناسبت تری می توانید جار شیشه ای را تهیه کنید.

یکی از محصولاتی که بسیار نیاز به جار برای بسته بندی دارد عسل، مربا، ترشی جات و ادویه و … می باشد. اما سوال قیمت جار عسل و مربا و ترشی و … چه قدر است؟ جار یک کیلویی و نیم کیلویی در چه شکل هایی موچود است؟ آیا خرید جار شیشه ایی به روش اینترنتی ممکن است؟

ظروف دردار ترشی و مرباف عسل دارای قیمت های مختلفی در بازار بوده و هم چنین انواع مختلفی دارد که شما می توانید به صورت اینترنتی ظرف جار شیشه ایی خود را انتخاب و از طریق سایت ما خریداری کنید.

قیمت جار پلاستیکی و جار شیشه ایی عسل

قیمت جار پلاستیکی و جار شیشه ایی عسل

قیمت خرید جار شیشه ایی عسل ارزان تر است یا جار پلاستیکی؟ چه تفاوت هایی میان جار شیشه ایی و پلاستیکی که مخصوص عسل می باشد هست؟

جار شیشه ایی دارای قیمت بیشتری از جار پلاستیکی بوده چرا که مواد آن گران قیمت تر است و هم چنین دارای ماندگاری بیشتری نسیت به پت پلاستیکی می باشد.

تفاوت جار شیشه ایی و پلاستیکی علاوه بر قیمت در موارد دیگری نیز می باشد.

جار شیشه ای از لحاظ بهداشتی بیشتر مورد تایید وزارت بهداشت بوده چرا  در آن بیشتر است. چرا که ماندگاری محصول در آن بیشتر است.