به نظر شما علت این که اکثر خرید ها اینترنتی شده چیست؟ چه مزیت های داشته که مردم به آن علاقه نشان داده اند؟ امروزه مردم به علل مختلف از جمله مشغله کاری، درس، دغدقه های فکری، ترافیک و در حال حاضر مهم ترین اتفاق جهان که بیماری کووید ۱۹ است ترجیح میدهند کالای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی بخرند که خرید جار شیشه ای نیز در این بین مستسنا نیست. ولی فارق از این موضوع خرید اینترتی جار و بقیه کالا ها خصوصیاتی چون: سریع، آسان، بدون اتلاف وقت و معطلی، خرید متنوع تر، قیمت مناسب تر،‌ خدمات پس از فروش و هزاران مزیت دیگر که این روش را نسبت به دیگر روش ها در سدر قرار داده است.

خرید اینترنتی ظرف رب گوجه

جار مناسب رب گوجه فرنگی

رب گوجه جزو مواد غذای مصرفی پر مصرف مردم است. رب گوجه و دیگر مواد غذایی برای اینکه به دست مصرف کننده برسد، پروسه طولانی را طی می کند. و نیازمند ظرف مناسب بوده، که بتوانند رب داخل ظرف را کاملا سالم و به دور از میکروب ها و آلودگی ها نگه دارد. این شرایط ذکر شده جز با جار های مناسب و ظرف های دیگر که دارای طراحی مناسب باشند میسر نمی شود. چه به لحاظ کیفی و چه از لحاظ ظاهری باید دارای کیفیت خوبی بوده و زیبا باشد.

جار مناسب رب گوجه فرنگی 

انواع جار های رب گوجه

  1. جار های شیشه
  2. جار های پلاستیکی
  3. ظروف فلزی
  4. جار های درب چفتی

در گزینه های ذکر شده تمام موارد مناسب هستند به جز ظروف فلزی به این علت که ظروف فلزی ممکن است با محتویات داخل ظرف واکنش دهند. این امر باعث شده که محتویات کبک زده یا خراب شوند.

یکی دیگر از علل مناسب نبودن ظروف فلزی این است که باعث شده طعم و مزه رب تغیر کند.

ظرف های جار پلاستیکی نیز مانند قوطی های فلزی نیز دارای این مشکل هستند اما با ایت تفاوت که  نسبت به قوطی های فلزی مدت زمان نگه داری در آن بیشتر است.

جار مناسب رب گوجه فرنگی 

اندازه و حجم ظروف مناسب رب گوجه

اندازه و حجم ظروف مناسب رب گوجه فرنگی به دو دسته: حجم و اندازه بزرگ و حجم و اندازه کوچک تقسیم شده که بسته به جمعیت خانواده،  مصرف رستوران ها و مصرف آنها دسته بندی می شود.

  • حجم و اندازه بزرگ

  1. 1000 سی سی
  2. 1500 سی سی
  3. 2000 سی سی
  4. 2500 سی سی
  5. 3000 سی سی
  6. 3500 سی سی
  7. 4000 سی سی
  8. 4500 سی سی
  9. و…
  • حجم و اندازه کوچک

  1. 30 سی سی
  2. 50 سی سی
  3. 60 سی سی
  4. 70 سی سی
  5. 80 سی سی
  6. 90 سی سی
  7. 100 سی سی
  8. 120 سی سی
  9. و…

قیمت ظرف رب گوجه

بورورس فروش جارهای شیشه ایی در ایران در دست کارخانه های بوده که با استفاده از نیروی متخصص و کاربلد بتواند نیاز بازار را در ابتدا شناخته و سپس  ظرف مورد نظر خریدار و مصرف کننده  را با کیفیت مطلوب تولید و عرضه کند.

قیمت جارهای شیشه ایی در بازار متفاوت است و علت این عمر چیزی نبوده جز کیفیت.

قیمت ظرف شیشه ای رب گوجه

برای اطلاع از قیمت، مشاوره، خرید و اطلاعت بیشتر با ما از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید: