جار شیشه ای با چه قیمتی به صورت اینترنتی عرضه می شود؟ انواع ظروف شیشه ای در اصفهان با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار توسط شرکت جار شیشه ای دینا از طریق اینترنت و به صورت غیر حضوری به فروش می شود. جار شیشه ای که برای بسته بندی انواع مواد به کار می رود امروزه طرفداران بساری پیدا کرده اند.

تفاوت در قیمت خرید جار شیشه ای

جار شیشه ای اگر به صورت عمده خریداری شود علاوه بر سهولت کار هم برای مشتری و هم برای فروشنده دارای مزیت های دیگری نیز هست. خرید اینترنتی انواع جار شیشه ای آن هم به صورت عمده بخاطر کاهش هزینه های بسته بندی و ارسال برای شما هزینه ی پرداختی کمتری خواهد داشت و خرید شما مشمول تخفیف از سمت فروشنده نیز خواهد شد. فاکتور بعدی که در قیمت جار شیشه ای تاثیر گذار است خرید مستقبم از تولید کننده یا فروشگاه اصلی شرکت تولیدی است که در این صورت شما مجبور به پرداخت هزینه های اضافی به واسطه ها نخواهید بود. شرکت جار شیشه ای دینا نیز خرید مستقیم از تولید کندده را آن هم به صورت اینترنتی را برای شما فراهم کرده است. مسئله ی دیگر در قیمت گذاری جار شیشه ای کیفیت آن است. یک جار شیشه ای با کیفیت دارای مشخصه های زیر است:

  • شفافیت جار شیشه ای و عاری از هرگونه لکه یا کدر بودن
  • تقارن داشتن و بی عیب و نقص بودن جار شیشه ای
  • بدون حباب بودن جار شیشه ای

تمامی محصولات شرکت جار شیشه ای دینا دارای بالاترین استاندارد های کیفی می باشد که خاطر شما را از بابت سلامت موادی که در آن نگهداری می کنید آسوده سازد. علاوه بر تمامی مواردی که در بالا ذکر شد، نوع طرح و سایز جار شیشه ای نیز در قیمت آن اثرگذار است.

انواع جار های شیشه ای جدید

ما در شرکت جار شیشه ای دینا با بررسی درخواست های مشتریان و استقبال آنها از محصولات همواره در حال تولید جارهای جدید تر هستیم. شما می توانید تمامی محصولات مارا در قسمت محصولات سایت مشاهده کنید. محصولات تولید شده ی جدید تر به شرح زیر است:

  1. جار شیشه ای کوزه ای
  2. جار شیشه ای شکلاتی
  3. جار شیشه ای خاویاری
  4. جار شیشه ای استوانه ای درب کانتینری
  5. جار شیشه ای کوپ عینکی
  6. جار شیشه ای درب چفتی

خرید اینترنتی انواع جار

درب جار شیشه ای

دو نوع مختلف از درب برای انواع جار شیشه ای تولید می شود که به جنس های فلز و پلاستیک اند. استفاده از درب های فلزی برای جار شیشه ای معمول تر است. انواع درب های فلزی برای جار شیشه ای در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. جار ها همواره قابل درب بندی اند و از این جهت درب های فلزی درب شیشه را محکم تر از جنس پلاستیک می پوشاند و راه نفوذ بر آلودگی هارا می بندد. این نوع درب ها نیز به دو صورت پایه بلند و پایه کوتاه تولید می شوند. نوع دیگری از درب های تولید شده نیز به نام درب های کانتینری است که به تازگی تولید شده و طرفداران بسیاری دارد.

 

خرید اینترنتی انواع جار شیشه ای

به علت شیوع بیماری همه گیر کرونا و به منظور حفظ سلامتی شما مشتریان گرامی شرکت جار دینا امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی را برای شما راهم کرده است. شما می توانید با برقراری تماس با ما، پس از مشورت با مشاورین برجسته ما و کسب اطلاعات، سفارشات خود را به ثبت رسانده و در کوتاه ترین مدت آن را دریافت نمایید. ارسال تمامی محصولات شرکت جار شیشه ای دینا از شهر تهران خواهد بود و تمامی مشتریان در شهرهای مختلف نیز می توانند درخواست و ثبت سفارش داشته باشند.