جار شیشه ای که ما انواع متفاوتی از آن را به شما ارائه میکنیم به قیمت ارزان این امکان را به شما میدهد تا با بررسی دقیق و هدفمند به دنبال محصول دلخواه خود انتخاب آگاهانه ای داشته باشید. بورس خرید و فروش و قیمت جار شیشه ای بستگی به عوامل متعددی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

قیمت ظرف جار شیشه ای

جار شیشه ای چگونه قیمت گذاری می شود؟

همانطور که میدانید در فروش هر محصول عواملی وجود دارند که در قیمت آن محصول تاثیر گذارند. قیمت جار شیشه ای نیز از این قانون مستثنی نیست.این عوامل موثر در قیمت جار یشه ای عبارت اند از:

  • کیفیت محصول
  • شکل ظاهری جار
  • سایز جار
  • تعداد سفارش
  • نوع سفارش محصول
  • بسته بندی

شما میتوانید به آسانی و از طریق اینترنت نیز سفارش خود را ثبت نمایید.لازم به ذکر است که هرچه تعداد سفارشات بالاتر باشد قیمت پرداختی شما کمتر خواهد شد.

تفاوت خرید عمده و جزئی جار شیشه ای

امروزه اساس فروش بسیاری از شرکت های تولید کننده و عرضه کننده ی جار شیشه ای بر فروش عمده محصولات استوار است.به علت دردسرهایی که فروش جزئی جار شیشه ای برای تولید کننده ی محصول به دنبال دارد، تعداد معدودی از شرکت ها به صورت خرده فروشی محصولات خود را ارائه میدهند.از لحاظ قیمت بازار نیز خرده فروشی همان قیمت واقعی و بدون تخفیف را به دنبال دارد، چون از لحاظ بسته بندی که صرف جار شیشه ای میشود، قیمت را بالا خواهد برد. اما در عمده فروشی برحسب امتیازاتی ویژه قیمت مناسب برای شما محاسبه خواهد شد.برای مثال دردسر و زحمات کمتر عمده فروشی در مقایسه با خرده فروشی، هزینه ی بسته بندی مناسب تر جار شیشه ای در عمده فروشی، تخفیفات منحصر به عمده فروشی و صرفه جویی در زمان تحویل سفارش از مزایای خرید و فروش عمده ی جار شیشه ای می باشد.

انواع ظروف بسته بندی جار از لحاظ جنس

به طور کلی ظروف بسته بندی جار به دو دسته ی شیشه ای و پلاستیکی تقسیم میشوند.این دو نوع جنس تفاوت هایی دارند که باعث کاربرد گوناگون آنها می شود.این تفوت ها عبارت اند از:

  1. امکان استفاده ی دوباره از ظروف شیشه ای در مقایسه با ظروف پلاستیکی که بعد از مدتی دیگر قابل استفاده نیستند.
  2. واکنش پذیر نبودن جنس شیشه که این ویژگی بسیار کارآمد بوده و شما میتوانید انواع مواد غذایی، آرایشی، دارویی، صنعتی و … را در این ظروف ریخته و از بابت سلامت آن مطمئن باشید.
  3. جنس شیشه، دوستدار محیط زیست. همانگونه که میدانید شیشه در مقایسه با پلاستیک قابل بازیافت تر بوده و میتوان حتی در صورت بی استفاده شدن با ذوب آن محصول دیگری تولید نمود. اما پلاستیک نیاز به هزاران سال وقت برای تجزیه در ظبیعت نیاز دارد و بیش از حد نیز نمیتوان آن را بازیافت کرد.
  4. ترکیبات نفتی به کار رفته در جنس پلاستیک که باعث ترکیب با مواد ریخته شده در جار میشود و سلامت آن مواد تضمینی نیست.

بنابراین با توجه به نکات ذکر شده در بالا ما استفاده از جار شیشه ای را به جای جارهای پلاستیکی به شما پیشنهاد میکنیم.

جار

روش تولید جار و نحوه ی سفارش

انواع جار شیشه ای در شرکت دینا در دو کارگاهی که در اصفهان و تهران واقع هستند به صورت نیمه اتوماتیک تولید میشوند.ارسال محصولات ما از شهر تهران و در اسرع وقت انجام خواهد شد. شما میتوانید با استفاده از راه های ارتباطی گفته شده در پایین صفحه با ما در تماس باشید.همچنین ضمن دریافت اطلاعات مورد نیاز سفارشات خود را از راه دور و اینترنتی به ثبت برسانید.همچنین علاوه بر جارهای شیشه ای، ظروف شیشه ای مخصوص عسل نیز از تولیدات ما است که اطلاعات آن در مقاله های دیگر قابل مشاهده برای شما مشتریان گرامی میباشد.