تولیدکننده جار شیشه ای در ایران چه کسی است؟ از چه تولید کننده ای میتوان جارهای شیشه ای را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری نمود؟ تولیدکننده جار شیشه ای ظرف بسته بندی می توانند این ظروف را با درجه های کیفیت متوسط و خوب به بازار عرضه کنند، اما بهترین کیفیت کدام است؟ کدام ظرف مناسب برای کاربرد مدنظر شماست؟ قیمت یک جار شیشه ای با کیفیت و خوب چه قدر است؟

این سوالاتی ست که معمولا در ذهن هر فرد خریدار کلید می خورد.
بنابر این ادامه ی این مطلب را به پاسخگویی بدین سوالات خواهیم پرداخت.

تولیدکننده جار شیشه ای

تولیدکنندگان ظرف های بسته بندی جار شیشه ای

تولیدکنندگان ظرف های شیشه ای که اصطلاحا به آنها جار می گویند در دو دسته قرار می گیرند.

  • کارخانه جات
  • کارگاه ها

این دو دسته نحوه ی تولیدشان با هم کمی متفاوت بوده. چند نوع نحوه ی تولید داریم:

  1. اتوماتیک
  2. نیمه اتوماتیک
  3. دستی

کارخانجات معمولا از روش های اول و دوم استفاده می کنند و کارگاه های تولید از روش دو و سه. از لحاظ کیفیتی می توان گفت که هر دو تولیدکننده می توانند که ظرف های با کیفیتی را از هر دو روش تولید کنند و به بازار عرضه نمایند. اما بزرگترین شرکت تولیدکننده جار شیشه ای در ایران شرکت دیناست. این شرکت صاحب دو کارخانه در تهران و اصفهان میباشد از همین رو در ادامه در خصوص کارخانه تولیدکننده جار شیشه ای بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تولیدکنندگان ظرف های بسته بندی جار شیشه ای

کارخانه تولید جار شیشه ای

کارخانه تولیدکننده جار شیشه ای، یک واحد صنعتی ست که به منظور تولید جارهای شیشه ای در اندازه ها و ظرفیت های مختلف به کار می‌رود. این کارخانه‌ ها در اکثر موارد با تجهیزات پیشرفته و بهره‌ ور، مواد اولیه با کیفیت بالا و نیروی کار ماهر، به تولید انبوه و با کیفیت جارهای شیشه‌ ای می‌پردازند.

تولید جار شیشه ای در کارخانه به طور کلی شامل مراحل زیر می‌ باشد:

  1. پذیرش و نگهداری مواد اولیه:
    در این مرحله مواد اولیه شامل شیشه و در مواردی که نیاز به آلیاژ دارید مثل سدیم کربنات، کلسیم کربنات و… پذیرفته می‌ شوند. مواد اولیه با کیفیت و تمیز، در انبارهای مجزا و با دقت نگهداری می‌ شوند.
  2. تزریق مواد به ماشین‌ آلات تولید جار:
    در این مرحله، مواد اولیه به وسیله تجهیزات خاص به ماشین‌ آلات تولید جار منتقل می‌ شوند. در این ماشین‌ آلات، مواد شیشه‌ ای با دمای بالا، به قالب‌ های مشخص و با خطوط مشخص ریخته می‌ شوند.
  3. خنک کردن جارهای شیشه‌ ای پس از تزریق شیشه به قالب‌ ها:‌
    جارهای شیشه‌ ای تولید شده در یک محفظه خنک‌ کننده قرار می‌ گیرند تا دمای آن ها کاهش یابد و در نتیجه به شکل نهایی خود برسند.
  4. برش و اتمام جارهای شیشه‌ ای:
    در این مرحله، جارهای شیشه‌ ای به اندازه و ابعاد دقیق برش داده می‌ شوند.

 

کاربردهای جار شیشه ای

جارهای شیشه ایی کاربردهای بسیاری دارند و مختص به یک محصول و کالا نبوده و امروزه برای هر محصول و کالایی به ظرف بسته بندی نیاز است پس گستردگی مصرف جارهای شیشه ای بسیار است.

نمونه هایی از مصارف جار شیشه ای عبارتند از بسته بندی انواع:

بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی، بسته بندی محصولات صنعتی، تزئینات و دکورآرایی، نگهداری گل ها و گیاهان طبیعی و آبزی و… .

کاربردهای جار شیشه ای

قیمت جار شیشه ای با کیفیت

جارهای شیشه ای بسته به نوع کیفیت، قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال هرچه کیفیت شیشه بیشتر بوده و شفاف تر باشد قیمت بالاتری دارد. البته نوع ابعاد نیز در این قضیه دخیل است. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع جارهای شیشه ای با ما در ارتباط باشید.

قیمت جار شیشه ای با کیفیت

فروش عمده جار شیشه ای

همانطور که بالاتر گفته شد یکی از بزرگترین تولید کنندگان جار شیشه ای در ایران شرکت دیناست. شرکت دینا با تکیه بر تجربه و دانش فنی کارشناسان خود، قادر به تولید جارهای شیشه‌ ای با طرح‌ ها و ابعاد مختلف و بسته‌ بندی‌ های متنوع می‌ باشد. این شرکت با بهره‌ گیری از تجهیزات پیشرفته و روش‌ های تولید مدرن، تلاش می‌ کند تا محصولات کیفیت بالا را با قیمت مناسبی به مشتریان خود ارائه دهد. فروش عمده جار شیشه‌ ای توسط شرکت دینا با شرایط ویژه و برای خدمت رسانی به مشتریان مستقیما از درب کارخانه و به صورت اینترنتی در سرتاسر ایران صورت میگیرد.

این شرکت قادر به تامین انواع جارهای شیشه‌ ای به صورت عمده و با قیمت مناسب می‌ باشد و به مشتریان خود این امکان را می‌ دهد تا به صورت مستقیم با شرکت تماس بگیرند و سفارش خود را ثبت کنند. همچنین شرکت دینا از روش‌ های حمل و نقل امن برای ارسال محصولات به مشتریان استفاده می‌ کند و در صورت نیاز به مشاوره در خصوص انتخاب بهترین جارهای شیشه‌ ای، به مشتریان خود کمک می‌ کند. در کل، شرکت دینا با تمرکز بر کیفیت و قیمت مناسب، تلاش می‌ کند تا نیازهای مشتریان خود در زمینه جارهای شیشه‌ ای را به بهترین شکل ممکن برآورده کند و ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مطلوب به مشتریان خود از اهداف اصلی آن هاست.

فروش عمده جار شیشه ای

خرید اینترنتی جار شیشه ای

به منظور خرید جار شیشه ای از تولیدکننده جار شیشه ای دینا میتوانید از هر کجای ایران که هستید تنها از طریق یک تماس با بخش فروش شرکت دینا ارتباط برقرار نمایید. بدین منظور میتوانید از شماره های درج شده در بخش تماس با مای سایت استفاده نمایید. برای اطمینان از کیفیت نیز در صورتیکه سفارش با تیراژ بالا دارید میتوانید پیش از ثبت سفارش اقدام به دریافت نمونه نمایید. بدین منظور نیز میتوانید با شرکت دینا ارتباط برقرار نموده و درخواست نمونه کنید.