جار شیشه ای یکی از ظروف بسته بندی انواع مواد از جمله مواد غذایی می باشد که شما می توانید تمامی اطلاعات در رابطه با بورس خرید و فروش و قیمت جار شیشه ای با بهترین و بالاترین کیفیت را در سایت شرکت جار دینا مشاهده فرمایید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی پایان صفحه با ما در تماس باشید.

ظرف جار شیشه ای

جار شیشه ای نوعی ظرف بسته بندی از جنس شیشه و با استحکام و محکم است که در طرح ها و اندازه های مختلف در اکثر شهرهای کشورمان در کارگاه هایی به سه روش سنتی، نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک تولید می شود. در شرکت جار شیشه ای دینا در دو شهر تهران و اصفهان در کارگاه های نیمه اتوماتیک در حال تولید انواع جار شیشه ای برای مصارف مختلف می باشد. جار شیشه ای امروزه بسیار پرطرفدار تر از دیگر ظروف بسته بندی با جنس های دیگر است زیرا در کنار مزیت های فراوان ضرر های کمتری نیز دارد. برای اطلاع از بورس خرید و فروش جار شیشه ای به قسمت محصولات سایت شرکت جار دینا مراجعه نمایید.

جار شیشه ای

کاربرد های جار شیشه ای

جار شیشه ای عموما برای بسته بندی انواع مواد به کار برده می شود که در بسته بندی مواد غذایی طرفداران بیشتری دارد. جار شیشه ای دارای دهانه ای نسبتا گشاد است تا سهولت برای ریختن انواع ماده در آن فراهم شود. انواع جار شیشه ای در طرح ها و سایز های متفاوت تولید می شود تا برای هر مصرفی قابل بهره برداری باشد. این جار ها در بسته بندی انواع مواد غذایی، مواد آرایشی، مواد بهداشتی، مواد صنعتی، مواد شیمیایی، مواد دارویی و غیره به کار برده می شود. جار شیشه ای همواره دارای درب بندی می باشد. درب ها معمولا به جنس فلز یا پلاستیک می باشد که درب های فلزی دارای تنوع های بسیاری می باشد.

مزایای جار شیشه ای

همانطور که میدانید بسیاری از مواد غذایی لزوما باید در ظرفی از جنس شیشه نگهداری شوند چرا که نیازمند نگهداری طولانی مدت هستند و در کنار آن باید تمامی خواص فیزیکی ماده نیز حفظ شده و کپک نزند. جار شیشه ای بخاطر دارا بودن جنس شیشه و اینکه این جنس شیشه هیچ گونه واکنشی با هیچ ماده ای نشان نمی دهد، ثابت کرده که انواع مواد را می توان بدون نگرانی در آن بسته بندی و نگهداری کرد. مزیت دیگر جار شیشه ای این است که همواره قابل درب بندی است و از این بابت نگرانی برای خریدار وجود نخواهد داشت. جارهایی که بیشترین استفاده را دارند و در بین محصولات عمدتا فروش بلاتری داشته اند دارای اندازه های زیر می باشند:

  1. جار شیشه ای 500 گرمی
  2. جار شیشه ای 700 گرمی
  3. جار شیشه ای 1 کیلو گرمی

همچنین در بین انواع طرح های جار شیشه ای طرح گرد یا استوانه بیشترین کاربرد را برای بسته بندی دارد.

درب های فلزی جار شیشه ای در رنگ های مختلف

جارهای شیشه ای اکثرا قابل درب بندی می باشد  و این امر از جهت نگهداری و بسته بندی بهتر انجام می شود. این رنگ ها عبارت اند از:

  1. سفید
  2. زرشکی
  3. طلایی
  4. مشکی
  5. زرد
  6. سبز
  7. چارخونه ای و …

درب های فلزی دارای تنوع های بیشتری نسبت به درب های پلاستیکی دارند که می توانند در رنگ های بیشتری نیز تولید می شوند. این تنوع رنگ تصمیم گیری را برای متقاضی آسان می کند و علاوه بر این درب فلزی ظاهر شکیل تری به جار شیشه ای می دهد.

بورس خرید و فروش جار

بورس خرید و فروش جار شیشه ای

شما می توانید انواع جار شیشه ای را با طرح ها و اندازه های مختلف در قسمت محصولات سایت شرکت جار دینا مشاهده نموده و یا از طریق تماس با ما از بورس خرید و فروش جار شیشه ای مطلع شوید. می توانید سفارشات خود را از طریق اینترنت به ثبت رسانده و در کمترین زمان محصول خود را با بهترین کیفیت در محل دریافت کنید.