اگر خرید خود در چند ماه گذشته دقت کنید خواهید فهمید چه چیزی باعث شده تا کالای مد نظر خود را در  زمره لیست و سبد خرید و انتخاب خود قرار دهید. و شما بین محصولات، مارک ها، طرح ها و کیفیت های متفاوت  آن را انتخاب کنید. به نظر شما  آن کالا و محصول را نیاز داشتید یا عوامل دیگری مانند بسته بندی محصول و رنگ و طرح آن شما را به خود جذب کرد و قانع کرد که آن را بخرید؟

انواع جار و پت جهت بسته بندی

بسته بندی و جار های شیشه ای

بسته بندی خلاقانه محصولات مختلف که  یکی از آن زمینه ها بسته بندی مواد غذای است تأثیر متحیر کننده ای در مشتریانتان برای خرید و مصرف دارد. اینگونه بگوییم که شما در اکثر اوقات تحت تاثیر رنگ و بسته بندی محصول قرار می گیرید، شاید حتی به آن کالا یا محصول نیاز واقعی نداشته باشید و صرفا نظر شما را جلب کرده و شما را قانع کرده که آن را تهییه کنید.

بسته بندی و جار های شیشه ای

خریدار جار و ظروف بسته بندی

این روشی که ذکر کردیم روشی است که سال های زیادی است تولید کنندگان و سرمایه گذاران عرصه صنعت  که برای محصولات خوراکی خود مانند انواع ترشی ها، مربا ها،مواد پودری، مواد مابین جامد و مایع مانند ارده، عسل و… از آن بهره برده اند. شما نیاز به بسته بندی  جالب که علاوه بر جلب توجه احساس نیاز در مشتری برانگیزد دارید که علاوه بر معیار های ذکر شده این معیارها را نیز داشته باشد: داخل آن  کامل پیدا باشد تا خریدار بتواند کاملا از سلامت و محتوای داخل آن اگاهی پیدا کند که خرید و استفاده از جار های شیشه ای و پلاستیکی شرکت جار دینا بهترین گزینه برای این فعالیت است.

خریدبطری پت با قیمت کارخانه در ایران

جار های شیشه و پلاستیکی علاوه بر زیبایی و تنوع در طرح ها، اندازه ها و رنگ هایشان که بسیار زیاد است، وابسته به نیاز مشتریان که برای چه فعالیتی نیاز دارند به فروش و دست مصرف کننده می رسد.

معیار های فروش و صادرات جار

جار های شیشه ای و پلاستیکی صادراتی باید دارای اشکال زیبا و قابل توجه باشند. در ایران کارخانه های تولید جار شیشه ای با مورد برسی قرار دادن درخواست های که از طرف تاجران و فروشندگان مواد غذایی مختلف و تولید کنندگان؛ به این امر اهمیت داده و به طراحی جار شیشه ای و پلاستیکی، لاکچری و زیبا مبادرت ورزیدند تا بتوانند ظروفی مطابق با میل و خواسته خریداران تولید کنند و بازار های خارجی را نیز با بسته بندی مناسب و کالای با کیفیت در دست بگیرند.

معیار های فروش و صادرات جار

خریداران باید با توجه به حجم و اندازه محصول و کالای صادراتی خود ظروف مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند و کارخانه ها با توجه به تیراژ خرید جار شیشه ای با ظرفیت های متفاوت ۱ هفته تا ۱۰ روز کاری محصول را تحویل خریداران می دهند.

جار شیشه ای عسل

برای ما این مطلب ثابت شده است که مواد غذایی مانند عسل و … در ظروف شیشه ایی (جار شیشه ایی) ماندگاری بیشتر و سالم تری دارند و شاخص های که برای سلامتی عسل است رعایت و حفظ می شود. و در آن به هیچ وجه  تغییری نداشته و فاسد یا خراب نمی شود و سلامت ماده کاملا حفظ می شود.

تولید کنندگان ظروف  انواع مختلفی از جار را در حجم های متغیر و طرح های مختلف تولید میکنند تا مصرف کنندگان بتوانند  بسته به نیاز خود  بسته بندی را انخاب و مصرف کنند.

خرید ظروف شیشه ای عسل ارزان قیمت

جار های که برای بسته بندی عسل مناسب هستند را می توان به دو دسته مختلف از نظر جنس تقسیم کرد:

انواع جار برای عسل (جنس)

  •     جار پلاستیکی
  •     جار شیشه ای

و همچنین جار های که برای بسته بندی عسل مناسب هستند را از نظر حجم و اندازه به اشکال مختلفی تقسیم می شوند:

انواع جار برای عسل (اندازه و حجم)

ظرف جار پت ۶۵ سی سی دهانه ۵۰ معادل ۲۰ گرم

ظرف جار پت ۱۰۰ سی سی دهانه ۵۰ معادل ۱۵۰ گرم

ظرف جار پت ۱۵۰ سی سی دهانه ۷۰ معادل ۲۰۰ گرم

ظرف جار پت ۲۵۰ سی سی دهانه ۷۰ معادل ۲۵۰ گرم

ظرف جار پت ۳۵۰ سی سی دهانه ۷۰ معادل نیم کیلو

ظرف جار پت ۵۰۰ سی سی دهانه ۷۰ معادل ۷۰۰ گرم

ظرف جار پت ۷۰۰ سی سی دهانه ۷۰ معادل ۱۰۰۰ گرم یا یک کیلو

ظرف جار پت ۱۰۰۰ سی سی دهانه ۷۰ معادل یک کیلو و نیم

ظرف جار پت ۱۵۰۰ سی سی دهانه ۹۰ معادل ۲ کیلو

ظرف جار پت ۲۰۰۰ سی سی دهانه ۱۲۰ معادل ۳ کیلو

ظرف جار پت ۳۰۰۰ سی سی دهانه ۱۲۰ معادل ۴ کیلو

ظرف جار پت ۳۶۰۰ سی سی دهانه ۱۲۰ معادل ۵ کیلو

ظرف جار پت ۵۰۰۰ سی سی دهانه ۱۲۰ معادل ۷ کیلو

ظرف جار پت ۷۲۰۰ سی سی دهانه ۱۲۰ معادل ۱۰ کیلو

برای سفارش از راه های ارتباطی زیر اقدام فرمایید